Gyuszi Balint: „Rămâne această problemă, ne creăm ocazii, dar nu marcăm”
Antrenorul echipei UTA a fost abătut la interviurile de după meciul pe care UTA l-a încheiat la egalitate, scor 0-0, pe terenul Universității Craiova. A gândit perfect meciul din punct de vedere tactic, echipa sa și-a creat cinci-șase ocazii dintre care trei uriașe la poarta lui Lazar, dar la final a fost egală cu adversara sa net inferioară.
Balint a fost în această seară mult peste Reghecampf, dar rămâne frustrarea că UTA nu câștigă de șapte meciuri, timp în care a marcat un singur gol. Antrenorul Bătrânei Doamne a surprins prin abordarea foarte ofensivă a jocului, Craiova fiind dominată de UTA timp de 80 la sută din meci.
„Cred că meritam să câștigăm, după exprimarea echipei. Trebuie să-i felicit pe băieți, pentru că au jucat foarte bine, exact ce am pregătit. În multe momente, am controlat destul de clar jocul. Rămâne această problemă a noastră, ne creăm ocazii, dar nu reușim să marcăm.
Nu dezarmăm, credem în potențialul nostru. Este o perioadă grea pentru noi, o succesiune de meciuri în care să ne creăm ocazii și să nu reușim să acumulăm punctele meritate.
Suntem puternici, suntem uniți, avem încredere unul în celălalt. Ne așteaptă un meci la Voluntari mult mai dificil decât cel din această seară. Este o echipă revelație.
Mi-am propus să nu mai vorbesc despre arbitraj, cu toate că mi s-a atras atenția că am avut un penalty în prima repriză, la Erico. Rămân concentrat pe ce am de făcut la echipă. Sunt factori cu competență în acest domeniu care trebuie să analizeze activitatea arbitrilor”, a spus Gyuszi Balint.
Comentariile portalului
Nu, nu ne-am prins. We are stoopys. V-ați prins?
Un dialog interesant și plin de ănțelesuri: - I am grooth. - M**e PSD! - I am grooth. - M**e PSD! - I am grooth. - M** (...)
1. Gratuitate 100% pe transportul public in intreg orasul! Linii dedicate elevilor. Extinderea transportului public cu tramvaie si autobuze electrice. Integrarea umui flux circular de transport public. Prioritate semaforizata pt transportul public. 2. (...)