Guvernul a aprobat indicatorii tehnici și economici ai viitoarei Centuri de Est a municipiului





Prin emiterea unei Hotărâri de Guvern s-au aprobat indicatorii tehnico-economici pentru unul dintre cele mai importante proiecte ale Consiliului Județean: Varianta ocolitoare a Municipiului Arad-Est. Indicatorii tehnico-economici reprezintă atât costurile de realizare a lucrării, cât și parametri tehnici ai drumului.
Acest drum, care înseamnă în fapt centura de est a municipiului, va face din Arad primul municipiu cu un inel de centură complet. Proiectul presupune realizarea unui tronson de drum complet nou, în lungime de 11 kilometri, dotat inclusiv cu pistă de biciclete, care include un pod nou, peste Mureș și un pasaj peste calea ferată.
„Suntem primul Consiliu Județean care ne-am asumat un proiect de acest gen, investind într-o șosea de centură a municipiului reședință de județ. Rolul acestei centuri este de a crea o legătură directă de pe DN 7 spre Timișoara, de a reduce traficul rutier de tranzit din Vladimirescu și municipiu. Suntem un județ de graniță, pe care îl tranzitează majoritatea autovehiculelor care intră în țară, iar centura ocolitoare va devia o parte din acest trafic”, a precizat Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean Arad.
Proiectul „Varianta ocolitoare a Municipiului Arad – Est” presupune proiectarea şi realizarea unui tronson de drum pornind din DN 69 Arad-Timișoara km 46+115 (din sensul giratoriu existent unde DN 69 intersectează breteaua nordică a autostrăzii A1 – nodul rutier Arad Sud) având punctul de racord cu DN 7 Nădlac-Arad-Deva la intersecția acestuia cu DJ 709G (Horia-Vladimirescu).
Comentariile portalului
Platim jandarmerie care apare doar la meciuri de fotbal si politie locala care dirijeaza traficul 15 minute dimineata si apoi se ocupa de comisioane ale Marelui Partid
Bună ziua. Nu vreți să vă spun eu?, că prea sunteți insistent. În apel, dr. Uzum a pierdut. Se așteaptă motivarea. Instanței. Pe de altă parye, (...)
Se stie bine; pe meleagurile mioritice are trecere cine striga mai tare. Mesajul rational prinde mai greu. Nasol va fi cand vor trebui gasite solutii la problemele care ne intereseaza (...)