E.ON anunță că distribuţia facturilor este, din această lună, realizată de Poşta Română

    de Special Arad | 11 decembrie 2014, 2:17 PM | Știri Arad

    0

    Știri Arad: E.ON Energie România a decis încetarea colaborării cu Total Post, iar la momentul de faţă, serviciul de distribuire a facturilor emise de companiile E.ON se realizează prin intermediul Poştei Române.

    E.ON Energie România cere scuze pentru disfuncţionalităţile apărute în distribuirea facturilor și reamintește consumatorilor că, în cazul în care nu primesc facturile în intervalul obişnuit, sunt rugaţi să le solicite utilizând unul din canalele de comunicare puse la dispoziţie de companie.

    Astfel, telefonic – de luni până vineri – se pot adresa Centrului de Servicii Clienţi, între orele 08:00 şi 20:00 la numerele de telefon 0801 000 366 sau 0265 200 366.

    Factura curentă poate fi solicitată şi prin:
    • e-mail, la adresa: [email protected];
    • fax, la numărul: 0265 200 367;
    • poştă, la OP1, CP 10 Târgu Mureş.

    Prin crearea unui cont client pe site-ul E.ON Myline, consumatorii pot vizualiza informaţii referitoare la facturile emise (număr şi tip factură, sume de plată, perioada de facturare şi termene de scadenţă), precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual.

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    6 + 1 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.