DRDP, despre lucrările la pasajul din Micălaca: „o parte din grinzi nu mai pot fi folosite”
Firma italiană SPIC SRL a câștigat în martie licitația demarată de DRDP Timișoara pentru lucrările de la pasajul de la ieșirea din Arad, pe DN7, peste linia de tren, șantier care – din diferite împotmoliri birocratice și financiare – este realizat doar în proporție de 36% de 10 ani de zile. Investiția este suportată de CNAIR și se ridică la 31 milioane lei.
Doar că în această perioadă, la prima vedere, lucrările în loc să înainteze, sunt – din contră – puse la pământ. Muncitorii distrug cu picamarul stâlpii de beton deja construiți și taie structura metalică.
„Expertizele tehnice au arătat că o parte dintre grinzile nemontate nu mai pot fi folosite, motiv pentru care se elimină de pe amplasament prin distrugere”, ne-a comunicat DRDP Timișoara.
CNAIR, despre fluidizarea traficului din zonă, după ce se va inaugura pasajul
„Centura este clasificată ca drum național european și asigură traficul de tranzit și de ocolire a municipiului Arad din direcțiile Deva, Oradea și Nădlac. Trecerea existentă la nivel cu calea ferată Arad – București, situată pe centura de ocolire Arad Nord, respectiv pe DN 7 la km 540+248, reprezintă un punct critic în desfășurarea fluentă și în condiții de siguranță a circulației pe drumul național. Circulația pe calea ferată Arad – București impune circa 74 de închideri ale barierei de tip SAT, cu durata medie de închidere a barierelor de circa 170 minute în 24 ore, fapt ce conduce la înregistrarea zilnică a unor importante pierderi în exploatare datorită staționării utovehiculelor la barieră. Construcția pasajului va elimina pierderile de timp generate de staționarea la bariera de la intersecția la nivel cu calea ferată scurtând astfel timpul de călătorie și reducând accidentele, poluarea mediului și costurile pentru transportul de mărfuri și călători”, a declarat CNAIR.
Comentariile portalului
La mulți ani ,sa fi cuminte sa nu te dea afara !!!
E "bine" ... Toată lumea își dorește copii genii ale ... teoriei. Cu posturi călduțe, muncă de birou sau științifică, funcții, management, etc. ; nimeni nu-și doreș (...)
In tren DE CE nu se verifica?-Am fost in 1763 duminica noaptea din Cluj.in vagonul3-doi mucaliti(am inteles romi de prin Iasi ce mergeau la Timisoara)se tot (...)