DRDP, despre lucrările la pasajul din Micălaca: „o parte din grinzi nu mai pot fi folosite”

    de Raluca Medeleanu | 14 septembrie 2022, 1:10 PM | Administraţie | Topic special

    1

    Firma italiană SPIC SRL a câștigat în martie licitația demarată de DRDP Timișoara pentru lucrările de la pasajul de la ieșirea din Arad, pe DN7, peste linia de tren, șantier care – din diferite împotmoliri birocratice și financiare – este realizat doar în proporție de 36% de 10 ani de zile. Investiția este suportată de CNAIR și se ridică la 31 milioane lei.

    Doar că în această perioadă, la prima vedere, lucrările în loc să înainteze, sunt – din contră – puse la pământ. Muncitorii distrug cu picamarul stâlpii de beton deja construiți și taie structura metalică.

    „Expertizele tehnice au arătat că o parte dintre grinzile nemontate nu mai pot fi folosite, motiv pentru care se elimină de pe amplasament prin distrugere”, ne-a comunicat DRDP Timișoara.

    CNAIR, despre fluidizarea traficului din zonă, după ce se va inaugura pasajul

    „Centura este clasificată ca drum național european și asigură traficul de tranzit și de ocolire a municipiului Arad din direcțiile Deva, Oradea și Nădlac. Trecerea existentă la nivel cu calea ferată Arad – București, situată pe centura de ocolire Arad Nord, respectiv pe DN 7 la km 540+248, reprezintă un punct critic în desfășurarea fluentă și în condiții de siguranță a circulației pe drumul național. Circulația pe calea ferată Arad – București impune circa 74 de închideri ale barierei de tip SAT, cu durata medie de închidere a barierelor de circa 170 minute în 24 ore, fapt ce conduce la înregistrarea zilnică a unor importante pierderi în exploatare datorită staționării utovehiculelor la barieră. Construcția pasajului va elimina pierderile de timp generate de staționarea la bariera de la intersecția la nivel cu calea ferată scurtând astfel timpul de călătorie și reducând accidentele, poluarea mediului și costurile pentru transportul de mărfuri și călători”, a declarat CNAIR.

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Foarte corect!
      Grav era daca foloseau întreaga structura neconservata si afectata de intemperii, și doar o cosmetizau la suprafață, iar peste ani se putea întâmpla o catastrofă (cum s-au mai si întâmplat).
      Această abordare CORECTĂ, îmi dă speranța ca noul constructor s-ar putea să fie mai serios ca restul.
      De urmărit în continuare…!

      +6 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    5 + 8 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.