Investigația Recorder, ignorată de televiziuni. Ancheta arată cum partidele politice pompează bani grei în trusturile media

    de - | 16 septembrie 2022, 12:16 PM | Naţional

    0

    Nici televiziunea publică, TVR, nu a abordat subiectul. Joi, TVR 1, ProTV, Antena 1, Digi 24, România TV, Realitatea, B1, Aleph News, Euronews sau Antena 3 nu au alocat, în principalul jurnal de știri, nicio secundă informării sau dezbaterii felului în care își folosesc PSD și PNL finanțarea publică. Documentată în mod constant de Radio Europa Liberă, tema a fost completată de Recorder.

    Miercuri seara la ora 20:00, site-ul a publicat a publicat o investigațieîn care, pornind de la documentele venite pe un e-mail anonim, a dezvăluit noi sume și contracte ale felului în care PSD și PNL bagă bani în televiziuni. Doar printr-o singură firmă, potrivit Recorder, au fost direcționate 3,1 milioane de euro către Antena 3 și Antena Group și 3 milioane de euro pentru postul România TV.

    Împreună, cele două partide de guvernământ au alocat zeci de milioane de euro în ultimii trei ani către unele organizații de presă.
    Citeşte întreaga ştire pe Libertatea

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    1 + 3 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.