joi, 30 mai, 2024

Special Arad Logo

    Cozi interminabile la CEC Bank: „Umilința asta la care te supun e deranjantă!”

    fotografii realizate în CEC Bank Podgoria

    Primim la rubrica „Telefonul cititorului” o reclamație din partea unei doamne foarte supărată de aglomerația, dar mai ales de atitudinea celor de la sucursala CEC Bank din zona Podgoria. Dintre toate casieriile, funcționează doar una, atât pentru persoane fizice, cât și juridice, iar oamenii sunt nevoiți să aștepte ore întregi și au parte de o atitudine ostilă din partea angajaților.

    „Stau aici cu mama mea, de 89 de ani, care este bolnavă, de la ora 14:10, dar sunt și oameni care sunt aici de la 12 și încă nu au ajuns la rând (15:30). Lumea se împinge, nu e cu număr de ordine… În fața mea sunt acum 14 persoane, rândul înaintează foarte lent. Nu e vorba neapărat că nu am răbdare, dar umilința asta la care te supun e deranjantă!”, ne-a spus cititoarea Special Arad, afirmând că a auzit angajatele vorbind între ele cu voce tare următoarele: „dacă nu le convine, poate îi punem să aștepte afară în ploaie!”.

    Dintre toate ghișeele, funcționează doar unul, unde lucrează o începătoare instruită de alte funcționare, astfel că lucrurile se mișcă cu greu. Viteza e redusă și mai mult din cauză că la acest singur ghișeu funcțional au prioritate persoanele juridice, care sunt băgate în față, chiar dacă au sosit cu mult după cei care așteaptă la rând.

    „O doamnă care a venit după mine a spus că nu vrea să vină în fața mea, însă casierița a insistat ca ea să urmeze, căci e persoană juridică. La persoanele juridice durează și mai mult până când le rezolvă cele necesare… eu trebuie să ridic ceva bani, am întrebat dacă nu pot pleca altundeva, casierița a zis că pot merge la altă agenție, însă altă angajată a spus că degeaba merg că tot aici voi fi trimisă înapoi”.

    Cititoarea noastră a dorit să atragă atenție chiar ea conducerii, însă nu a răspuns nimeni la telefonul de relații cu clienții. Astfel că a considerat, ca ultimă măsură, să apeleze la presă. „Nu se poate așa ceva. Cum pot vorbi așa cu oamenii? «dacă nu-ți place pleacă!«. Nu mi se pare normală atitudinea. Eu înțeleg că e cu nervii la maxim pentru că e multă lume, dar nici chiar așa!”, ne-a spus cititoarea.

    Pentru a afla care este motivația CEC Bank pentru situația creată, am încercat să contactăm reprezentanții sucursalei, însă nu ne-a răspuns nici nouă nimeni la telefon. Am încercat astfel să luăm legătura cu celelalte agenții din Arad, dintre care ne-a răspuns agenția de pe Calea Aurel Vlaicu. Reprezentanta agenției nu a putut să ne ofere vreo informație suplimentară, afirmând că nu se poate pronunța despre partea de organizare a sucursalei și ne-a oferit același număr de telefon la care nu răspunde nimeni.

    În cazul în care vom primi ulterior vreo declarație, vom reveni cu o actualizare la acest articol.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Pestele dela cap …….Personalul in timpul serviciului isi face cumparaturile dela magazinele din jur,la majoritatea ghiseelor scrie ocupat.Nu esxista un ghiseu unde sa te informezi. Agentul de paza este singurul furnizor de informatii. Hai dle ENOLA o investigatie impreuna cu dl. Marginean. Lasati serviciile si ocupati-va de lucruri dureroase din zona noastra.!Asa se intamla la toate serviciile publice,Recons Apa etc.

      +10 voturi
      +1
      -1
    2. Fraților, cei care comentați, cât și cei care reclamați: SUNTEȚI GENERAȚIA „SĂ SE FACĂ…”, adică alții , nu voi!

      Dar voi de ce nu vă închideți conturile la firma care nu vă respectă și vi le mutați la alții, mai corecți ?! 🤔
      Aaaaa, pt că e multă bătaie de cap…

      Păi ați vrea să și fiți respectați, dar să nici nu vă bateți voi capul să vă faceți ordine în viață; să vină ALTCINEVA SĂ FACA, iar voi să fiți doar cu problema rezolvată .

      Păi, nu vă mirați, dragi concetățeni, că la o așa atitudine („să se facă”, dar de alții, nu de noi), VOM FI VEȘNIC BĂTAIA DE JOC A ALTORA, care știu că-și pot șterge picioarele de noi, că „mămăliga nu explodează”!
      .
      PS: eu, de fiecare dată când am fost umilit de vreo firmă/persoană, am încheiat socotelile cu acea firmă/persoană, indiferent de costuri și de bătaia de cap avută !!!
      Și au fost câteva cazuri când chiar m-a costat (timp si/sau bani), dorința de a fi respectat pe banii mei, dar , sincer, NU MI-A PĂRUT NICIODATĂ RĂU că mi-am impus respectul. 😀
      .
      Din păcate, la români, comoditatea e prea mare, ca să facă gesturi de mândrie (cum a făcut Muscă și, doar încă câțiva…), doar comentăm „pe la colțuri” și-i miștocărim pe aceia , puțini, care chiar „au sânge în instalație” , ca s-o facă… 😣

      +4 voturi
      +1
      -1
      • Menționăm că cititoarea noastră nu a avut de ales, trebuia să ridice o sumă de bani virată de stat și chiar dacă ea a solicitat să i se vireze în contul ei, de la o altă bancă, a fost refuzată, banii fiind disponibili de ridicat doar de la CEC

        +3 voturi
        +1
        -1
    3. Eu am cont la cele austriece. Orice problemă mi-o rezolv în câteva minute. Drumurile la bancă sunt pentru cei care sunt de nivelul anilor 2000.

      Băncile românești sunt de domeniul fantasticului…de exemplu banca Transilvania are doua bancomate la lebăda…mereu unul este stricat iar peste drum cec Bank a închis acea sucursală din 21 decembrie. Bancomatul este mereu „fără serviciu” ca orice firmă românească ce se respectă.

      0 voturi
      +1
      -1
    4. Pentru redacția Special Arad.

      Aveți un site de toată jena. Comentariile nu se aranjează bine in browserul de pe mobil, încărcarea este jalnică și orice răspuns vrei sa scrii in pagina de comentarii ți-l așează jos deși apeși unde trebuie.

      Asemenea mizerii erau pe siteurile de acum 10 ani când intră încet încet lumea de pe mobil.

      --1 voturi
      +1
      -1
      • Stimate domnule Arădean, în această perioadă site-ul este sub modificări tehnice masive, care durează și să nu mai vorbim de faptul că nu sunt gratuite, de aceea este posibil să apară anumite erori. Le monitorizăm și am luat în considerare inclusiv problema semnalată de dvs. Nu e nevoie de înjurături, decât de puțină înțelegere. Mulțumim

        --1 voturi
        +1
        -1

    Scrie un comentariu

    1 + 7 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.