Cozi interminabile la CEC Bank: „Umilința asta la care te supun e deranjantă!”





Primim la rubrica „Telefonul cititorului” o reclamație din partea unei doamne foarte supărată de aglomerația, dar mai ales de atitudinea celor de la sucursala CEC Bank din zona Podgoria. Dintre toate casieriile, funcționează doar una, atât pentru persoane fizice, cât și juridice, iar oamenii sunt nevoiți să aștepte ore întregi și au parte de o atitudine ostilă din partea angajaților.
„Stau aici cu mama mea, de 89 de ani, care este bolnavă, de la ora 14:10, dar sunt și oameni care sunt aici de la 12 și încă nu au ajuns la rând (15:30). Lumea se împinge, nu e cu număr de ordine… În fața mea sunt acum 14 persoane, rândul înaintează foarte lent. Nu e vorba neapărat că nu am răbdare, dar umilința asta la care te supun e deranjantă!”, ne-a spus cititoarea Special Arad, afirmând că a auzit angajatele vorbind între ele cu voce tare următoarele: „dacă nu le convine, poate îi punem să aștepte afară în ploaie!”.
Dintre toate ghișeele, funcționează doar unul, unde lucrează o începătoare instruită de alte funcționare, astfel că lucrurile se mișcă cu greu. Viteza e redusă și mai mult din cauză că la acest singur ghișeu funcțional au prioritate persoanele juridice, care sunt băgate în față, chiar dacă au sosit cu mult după cei care așteaptă la rând.
„O doamnă care a venit după mine a spus că nu vrea să vină în fața mea, însă casierița a insistat ca ea să urmeze, căci e persoană juridică. La persoanele juridice durează și mai mult până când le rezolvă cele necesare… eu trebuie să ridic ceva bani, am întrebat dacă nu pot pleca altundeva, casierița a zis că pot merge la altă agenție, însă altă angajată a spus că degeaba merg că tot aici voi fi trimisă înapoi”.
Cititoarea noastră a dorit să atragă atenție chiar ea conducerii, însă nu a răspuns nimeni la telefonul de relații cu clienții. Astfel că a considerat, ca ultimă măsură, să apeleze la presă. „Nu se poate așa ceva. Cum pot vorbi așa cu oamenii? «dacă nu-ți place pleacă!«. Nu mi se pare normală atitudinea. Eu înțeleg că e cu nervii la maxim pentru că e multă lume, dar nici chiar așa!”, ne-a spus cititoarea.
Pentru a afla care este motivația CEC Bank pentru situația creată, am încercat să contactăm reprezentanții sucursalei, însă nu ne-a răspuns nici nouă nimeni la telefon. Am încercat astfel să luăm legătura cu celelalte agenții din Arad, dintre care ne-a răspuns agenția de pe Calea Aurel Vlaicu. Reprezentanta agenției nu a putut să ne ofere vreo informație suplimentară, afirmând că nu se poate pronunța despre partea de organizare a sucursalei și ne-a oferit același număr de telefon la care nu răspunde nimeni.
În cazul în care vom primi ulterior vreo declarație, vom reveni cu o actualizare la acest articol.
Comentariile portalului
Odihna vesnica !!
Deci, infradtructura orașului e legată de sărbătorile religioase!?
Imi cer scuze,poate gresesc ,fara sa tin partea soferului si facand abstractie de functie,din video nu vad cu ce a gresit omul? Se pregateste sa intre in locul (...)