vineri, 26 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Compania de Apă intră în rândul instituțiilor care iau măsuri preventive. Care sunt celelalte modalități de plată a facturilor

    de Special Arad | 12 martie 2020, 9:19 AM | Coronavirus | Știri Arad

    0

    Comunicat. Compania de Apă Arad anunță că a luat măsuri în vederea prevenirii contactării și răspândirii virusului COVID-19. În condițiile alertei naționale, contactul direct între angajații companiei si clienți a fost limitat. Astfel, în incinta sediului Companiei de Apă Arad este permis doar accesul angajaților. Birourile si serviciile care au activitate de relații cu publicul se vor ocupa în continuare cu promptitudine de solicitările clienților, însă accesul este restricționat la câte o singură persoană. Compania de Apă recomandă abonaților să se adreseze pe cât posibil cu solicitări  prin intermediul e-mailului sau telefonic.

    La Uzina de Apă dar și la Stația de Epurare, accesul era oricum limitat doar la angajați și în plus față de măsurile de protecție obișnuite și obligatorii în aceste incinte, s-au suplimentat produsele de igienă și dezinfecție.

    În incinta Companiei de Apă, în special în locurile unde există contact direct cu persoane din exterior, toate suprafetele sunt dezinfectate periodic și sunt puse la dispoziția clienților dar și a angajaților, solutii de dezinfecție. 

    Clienții sunt încurajați să apeleze la plata facturilor de apă și de canalizare și prin alte mijloace decât prezența la casierii.  

    Plata facturii se poate face :

    • La toate magazinele partenere PAY POINT, PAYZONE și Un Doi Centru de plăți
    • Numerar și card : BCR și Banca Cooperatistă Mureșul
    • ATM – BCR
    • La aparatele bancare multifuncționale: BCR și Banca Transilvania
    • Internet Banking : BCR și Banca Transilvania, Raiffeisen Bank
    • Direct debit: pentru clienții care au cont bancar deschis la CEC Bank
    • Ordin de plată: în conturile deschise la BCR, Banca Transilvania, CEC Bank, Raiffeisen Bank, Banca Cooperatistă Mureșul, Trezorerie

    Abonații care doresc, pot să primească factura la apă și canalizare și pe e-mail.

    Trimiteți pe adresa [email protected] un e-mail care să conțină:

    – numele abonatului

    – codul de abonat

    – adresa de e-mail a abonatului (o dată cu trimiterea acestui e-mail, abonații își exprimă acordul ca adresa lor de e-mail să poată fi folosită de Compania de Apă Arad pentru a le transmite în format electronic factura)

     

    Vă puteti adresa Serviciului Relații Publice :

    • la numarul de telefon: 0257/270843interior  5 sau 6

    –      în scris, la adresa de email: [email protected]

    De asemenea, angajații CAA sunt la dispoziție si la numerele de telefon de la Dispecerate:

    • 0257/ 234883 Dispecerat Apă, muncipiul Arad
    • 0372/782686 Dispecerat Apă, județul Arad
    • 0257/ 281373 Dispecerat Canal, municipiu și județ

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    2 + 7 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.