Cererile sau alte documente transmise către ANAF, obligatoriu trimise și pe mail

    de - | 27 ianuarie 2022, 6:26 PM | Naţional

    0

    Începând cu data de 01.03.2022, contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică, precum și persoane fizice care desfășoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent sunt obligați să transmită organului fiscal central cereri, înscrisuri sau orice alte documente prin mijloace electronice de transmitere la distanță.

    În situația în care contribuabilii/plătitorii nu își îndeplinesc obligația comunicării prin intermediul  mijloacelor  electronice  de  transmitere  la  distantă  a  cererilor,  înscrisurilor sau oricăror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central in format letric, nu vor fi luate in considerare.

    Informații suplimentare privind înregistrarea în Spațiul Privat Virtual găsesc pe site-ul www.anaf.ro,  la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv.

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    0 + 8 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.