Cererile sau alte documente transmise către ANAF, obligatoriu trimise și pe mail
Începând cu data de 01.03.2022, contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică, precum și persoane fizice care desfășoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent sunt obligați să transmită organului fiscal central cereri, înscrisuri sau orice alte documente prin mijloace electronice de transmitere la distanță.
În situația în care contribuabilii/plătitorii nu își îndeplinesc obligația comunicării prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distantă a cererilor, înscrisurilor sau oricăror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central in format letric, nu vor fi luate in considerare.
Informații suplimentare privind înregistrarea în Spațiul Privat Virtual găsesc pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv.
Comentariile portalului
Dar tot nu se știe unde e cadavrul?
Cum poate sa nu vada nimeni conflictul de interese intre falca si firma nevestei sale? Daca ar fi existat justitie in Arad, falca ar fi de mult la puscarie.
Daca finanțează dl.primar investiția în sistemul video din buzunarul propriu si apoi o donează orașului, o votăm și noi.