Cererile sau alte documente transmise către ANAF, obligatoriu trimise și pe mail
Începând cu data de 01.03.2022, contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică, precum și persoane fizice care desfășoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent sunt obligați să transmită organului fiscal central cereri, înscrisuri sau orice alte documente prin mijloace electronice de transmitere la distanță.
În situația în care contribuabilii/plătitorii nu își îndeplinesc obligația comunicării prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distantă a cererilor, înscrisurilor sau oricăror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central in format letric, nu vor fi luate in considerare.
Informații suplimentare privind înregistrarea în Spațiul Privat Virtual găsesc pe site-ul www.anaf.ro, la următorul link: https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv.
Comentariile portalului
Aradul e sat fără câini! A se înțelege conducători! Totul e pentru voturi : spatii cedate da'moca pe zeci de ani unor culte,terenuri la fel, lucră (...)
TOTUSI. CAND REUSITI SA PUNETI MACAZE AUTOMATE ???
Acest repetent notoriu trebuie să stea în pușcărie pentru toate câte am făcut nu să planteze rudele și prietenii din copilărie La conducerea Aradului că (...)