joi, 25 iulie, 2024

Special Arad Logo

    Câmpul NEliniștii! Bucla care îi face pe șoferi să înjure și îi pune la lucru pe mecanicii auto din Arad (Foto)

    de Lucian Dănilă | 12 iunie 2020, 1:57 PM | Știri Arad

    9

    Dacă vreți să învățați înjurături noi mergeți la trecerea de cale ferată de pe strada Câmpul Liniștii din Arad, lângă baza sportivă ICRTI, și puteți învăța de pe buzele șoferilor. Este posibil să învățați să înjurați și în alte limbi decât cea română, în funcție de numerele de matriculare a mașinilor care traversează calea ferată și chiar întreaga buclă…

    Parcă ar fi o deviză a administrațiilor locale din Arad din ultimii 30 de ani: „nu faceți lucrurile bine până la capăt, dacă se poate să lăsați o parte neterminată e bine și așa

    Altfel spus, ceea ce vedem pe Câmpul Liniștii este ca și când am investi vreo 300.000 de euro într-o vilă, iar la final ne zgârcim să mai dăm 1.000 de euro pe poarta de la stradă astfel că stăm fără poartă.

    Nu este deloc forțată comparația. Trecerea de cale ferată de pe strada Câmpul Liniștii este de fapt poarta de intrare în municipiul Arad. Și pe ea nu intră doar gazda, în speță arădenii, ci pe aici intră șoferi din toată Europa, foarte mulți fiind la volanul TIR-ului pe care lucrează și pe care îl încarcă sau îl descarcă în depozitele companiilor de pe această stradă.

    103890723 584946315790287 2162640448279891032 n

    Da, administrația locală a făcut un lucru bun când a realizat legătura rutieră dintre Centura Aradului și strada Câmpul Liniștii. Prin această lucrare a fost deviat traficul greu din zona Podgoria, Piața UTA, Calea Aurel Vlaicu. Pentru această legătură rutieră care are patru benzi (n.r. câte două pe fiecare sens de mers), s-a investit în anul 2012 suma de 10,3 milioane de lei: 1,3 kilometri de carosabil, canalizare pluvială (inclusiv racorduri) în lungime de 1,4 kilometri, o stație de pompare și 55 de stâlpi de iluminat public.

    Dar tot administrația locală nu a mai găsit câteva sute de mii de lei pentru a asfalta și bucla care îngreunează traficul rutier, dar nici pentru a aduce la un stadiu decent trecerea peste calea ferată din zonă.

    Iar dacă tot au gândit această lucrare, poate era bine ca cei care și-au stors creierii cu ea să se gândească să mute trecerea de cale ferată astfel încât să se treacă direct peste ea venind dinspre sau înspre Câmpul Liniștii, fără a mai fi nevoie de acea buclă. Ziceam ca idee…

    Gropi din metru în metru și multe jenți, telescoape sau praguri lovite și avariate, cam asta este oferta.

    Singurii care se bucură sunt mecanicii auto. Ei au tot timpul de lucru, iar cât timp lucrurile nu se schimbă pe Câmpul NEliniștii, acea trecere de cale ferată este mereu o sursă…

     

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. In urma zecilor de plângeri și solicitări, rareori mai se aruncă două roabe de mixtură asfaltică sau pietriș. Acesta tine maxim 2 zile.
      Primăria spune că drumul nu aparține de ei ci de CFR.
      Dacă tot faceți un simulacru de reportaj, interesati-vă până la capăt.
      Faceți o adresă primărie de ce naiba nu poate drumul sa meargă drept ci face o bucla total inutilă.
      Păcat de investiția în drum când toate cele 4 benzi se varsă într-o groapă.
      Pe tentativa de aplicație mycity mereu sunt atenționări cu acesta problema, dar după câteva zile apare ca „rezolvat” adică au transmis mai departe și gata problema a dispărut!

      +9 voturi
      +1
      -1
    2. nu pricepui de ce ard becurile pe drumul de legatura intre ICRTI si centura, iar pe 6 vanatori , intre feroneria si calea ferata nu este nici macar un bec, si totusi pe aici circula mult mai mult lumea. si nici nu vor sa monteze becuri.

      +1 voturi
      +1
      -1
    3. Este un subiect reincalzit, scos de la sertar la diferite intervale de timp. S-a mai scris despre situatia asta de pe Camplul Linistii de cateva ori. Se pare ca memoria colectiva este scurta si se uita repede faptul ca nu administratia locala este de vina pentru situatia de acolo, ci proprietarul fostului FNC, terenul de sub linia de cale ferata fiind proprietaea privata a acestuia si care a refuzat sa isi dea acordul pentru construirea soselei in linie dreapta.

      --2 voturi
      +1
      -1
      • NU stiu cum este proprietar pe terenul pe care se află liniile CF (care cu siguranță erau înainte de a se construi FNC),deoarece 25 de metri de o parte si de cealaltă este ZONA DE SIGURANȚĂ FEROVIARĂ ! Acolo cred că este un ping pong între autoritățile locale si regionala CFR Timisoara care să suporte mutarea barierei si a modificărilor din zonă!

        +2 voturi
        +1
        -1
    4. da cine circula pe acolo? asa zic alesii nostrii sa se scuze de obligatii
      da chiar asa cine circula pe acolo?… trenul cu 3 calatori in el cu 5 lei biletul
      stiti cat costa un tren sa circule cu 15 lei pe statul Roman? enorm ..nici nu va inchipuiti
      si totusi trenul circula ,si totusi noi ne rupem masinile zilnic
      Si totusi pe toti ii doare in cot!!!
      Hai sa schimbam subiectul mai bine

      +1 voturi
      +1
      -1
    5. păcat că nu comentează nimeni că de fapt de ce trebuie să fie o BUCLĂ cănd strada poate fi dreaptă dacă cei de la CFR ar fi dispusi întrun termen rațional de acceptat pentru mutarea trecerii de cale ferată și adaptarea lui la condițiile secolului 21. !!!!!!

      0 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    6 + 2 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.