Azbest cancerigen, interzis în toată Europa, în Depoul CFR Arad! „Vorbim despre 4 garnituri a câte 2 vagoane... deci 8 vagoane care conțin azbest în componența lor... toate depozitate în Depoul de Locomotive Arad” - au explicat, pe înțelesul tuturor, sursele Special Arad.





Depoul CFR Arad este un focar de infecție de la cap la coadă și de la șefi la lăcătuși… așa încât n-avea cum să scape nici de ancheta pornită de la denunțul lui Gruia Stoica. Magnatul liniilor ferate române… fost ofertant pentru cumpărarea CFR-ului cu totul, aflat actualmente în arest la domicilu, a dezvăluit anchetatorilor, pentru a beneficia de înjumătățirea pedepsei în curs de pronunțare, că la Arad există „trase pe dreapta” vagoane-garnituri care au în componență azbest „la greu” – iar mineralul în cauză face parte din categoria substanțelor interzise. Silicat de calciu și de magneziu natural, rău conducător de electricitate, folosit pentru confecționarea de garnituri, de țesături neinflamabile, azbestul este clasat în categoria componentelor de tipul… heroinei… de exemplu… adică „simpla” sa deținere este pasibilă de pușcărie grea…
RAMA „Z” este denumit peretele vagonului – iar acesta este căptușit cu azbest!
Digi24 și-a trimis reporterii pe teren să filmeze garniturile de vagoane care, conform denunțului lui Gruia Stoica, sunt căptușite cu mineralul cancerigen. Noi am nimerit întâmplător la Depoul de locomotive Arad… cu altă anchetă… vorbim mâine despre ea… oricum, accidental… cum i-am explicat și șefului de depou, Ilie Virgil… ai cărui cerberi ne-au „mirosit” din prima că „nu neapărat cu azbestul suntem acolo”…
Dar azbestul nu este un subiect banal: să deții azbest, în România, e ca și cum ai deține heroină, cocaină sau LSD… Vagoanele din poză au în componență azbest… iar azbestul este interzis în toată Europa… despre asta vorbim în știrea de față.
„Rame”… cică… tot asta auzeai pe acolo… „ramele de azbest”… Ei bine, în termeni tehnici, cum îi plac domnului Virgil Ilie… Rame Z… Pereții unui vagon…
Sună bine… ca Ziua„ Z”…
Am și făcut un pariu imaginar cu colegii de la Digi24… și îi felicităm pentru că l-am pierdut: au găsit primii vagoanele cu azbest…
Am zis că lasă-i naibii, astăzi, de 8 milioane de euro furt de motoare de locomotive… Hai să vedem ce facem cu azbestul! Cine găsește primul vagoanele cu azbest?…
Spre lauda lui, reporterul de la Digi – n-am încuviințarea sa să-i dau numele – a găsit vagoanele cu azbest în ele înaintea noastră… sigur că ajutat atât de colegul său de la Arad, cât și de București… dar meritul e în primul rând al lui.
„Vorbim despre 4 garnituri a câte 2 vagoane… deci 8 vagoane care conțin azbest în componența lor… toate depozitate în Depoul de Locomotive Arad” – au explicat, pe înțelesul tuturor, sursele Special Arad.
Azbestul a fost scos în aprilie, 2006 în afara legii
„Depozitelor de materiale de construcţie şi magazinelor de desfacere a acestor genuri de produse li s-a interzis să mai deţină materiale care au în componenţă azbest. Prevederile legale, aliniate la cele ale Uniunii Europene, fac referire şi la producătorii şi importatorii de produse cu conţinut de azbest, care aveau obligaţia să găsească o modalitate de înlocuire a acestuia şi a produselor care îl conţineau, pînă la data de 15 aprilie a anului 2014. Excepţie de la această regulă au făcut numai diafragmele care conţin azbest alb, folosite în instalaţiile de electroliză, care, şi acestea, au mai putut fi utilizate numai pînă la 1 ianuarie 2008” – scria un ziar la data interdicției.
Comentariile portalului
Aha, dacă realizarilee sunt în funcție de datele dan biblie, probabil că autostrăzile se vor face până la apoca lipsă! Aia mare, sau mică, nu mai contează...
Poate nu ar strica să vă documentați ceva mai atent. Veți putea observa că procesiunile ortodoxe legate sau inspirate din viața lui Iisus (deci, inclusiv drumul crucii) (...)
Sa-mi spuna cineva de ce acesti calugari copiaza Via Dolorosa de la Romano Catolici. Biserica Ortodoxa nu are " Drumul Crucii" inclus in randuiala bisericeasca . In nici o carte de cult (...)