Android vs iOS. 90% dintre utilizatori au „ales tabăra” și nu mai schimbă opțiunea





Un studiu american făcut de Consumer Intelligence Partners Research (CIPR) arată că loialitatea utilizatorilor Android și iOS a atins niveluri fără precedent – dar, de asemenea, că utilizatorii de Android au devenit deosebit de loiali. 92% dintre utilizatorii de aplicații Android și 89% dintre utilizatorii iOS nu vor mai lua în considerare trecerea la un alt sistem de operare, conform CIPR preluat de site-ul PhonAndroid.
De mulți ani clienții companiei Apple sunt foarte loiali telefoanelor produse de compania americană. Utilizatorii Apple ar avea o loialitate aproape legendară față de iPhone și par a fi reticenți în trecerea la o altă marcă, de exemplu cu sistemul de operare Android. Un studiu CIPR efectuat în Statele Unite a verificat cât de bine cele două sisteme majore de operare, Android și iOS reușesc să-și păstreze utilizatorii. Surpriză! În opinia CIPR în ultimii 3 ani, de fapt utilizatorii de Android sunt mai loiali sistemului lor de operare.
Pe 23 septembrie 2018, sistemul de operare Android a împlinit 10 ani. Astăzi, Android reprezintă aproape 80% din cota de piață în sistemul de operare mobil. Reamintim că Samsung Galaxy S8, Galaxy S9 sau telefoanele cu ecran mare Galaxy Note 8 și Galaxy Note 9 au sistemul de operare Android. Telefoanele produse de Google cum ar fi Pixel XL, Pixel 2, Pixel 2XL sau Pixel 3XL au sistemul de operare Android. Huawei P20 Pro, OnePlus 6T și Sony Xperia XZ3, ca să amintim numai câteva smartphone-uri mai reprezentative, sunt tot telefoane Android. iOS este sistemul aflat pe toate smartphone-urile produse de compania americană Apple.
Astfel, 92% dintre utilizatori de Android nu intenționează să treacă la iOS, față de 89% dintre utilizatorii iOS care nu vor trece la Android. Autorii studiului explică: „Loialitatea a crescut în ultimii doi ani atât pentru iOS cât și pentru Android, atingând niveluri fără precedent. În ultimii trei ani, aproximativ 90% dintre utilizatorii de smartphone-uri din Statele Unite rămân în același sistem de operare atunci când cumpără un smartphone nou„.
Autorii studiului subliniază faptul că își bazează analiza pe cifrele de vânzări, nu pe intențiile de cumpărare. Intențiile consumatorilor sunt extrem de subiective și adesea sunt mai mult dorință decât realitate. Analiza fidelității se bazează pe ceea ce consumatorii au făcut efectiv în ultimul trimestru.
Consumer Intelligence Partners Research a anunțat că efectuat studiul pe un eșantion de 500 de persoane care trăiesc în Statele Unite.
Comentariile portalului
Stimați reprezentanți ai legii, o singură întrebare aș avea: În curtea DSP-ului oare când catadicsiți a vă uita, la neregulile cât carul, în urma multor, (...)
Toate la un loc !
== MAI-AURELIUS -- POLITZAI ESTI ASA I? --SE VEDE DUPA CUM AI BUBUIT -- ARTICOLUL E DIN 2016 --UNDE DRK VA GASESTE MARESHALUL SI APOI SPUNE == ASTIA SUNT COLEGII MEI -- SCARBA (...)