În caz că te-ai întrebat ce-i cu acest „muțunache” cu două fețe: faracontrabanda.ro – prima campanie împotriva contrabandei cu țigări
De o vreme încoace, au apărut și la Arad câteva reclame stradale reprezentând un om cu două fețe: pe de o parte cerșetor, pe de altă parte un „bijnițar” cu un rânjet șmecher pe sub mustața șucară. „Contrabanda cu țigarete – Cine vinde / Cine profită – Aparențele înșală”, ne transmite afișul publicitar. E vorba de o campanie iniţiată de Euromonitor Business Consulting Services, prin www.faracontrabanda.ro, cu sprijinul JTI.
Campania publică de conștientizare a efectelor negative ale contrabandei cu țigarete asupra societății și economiei se va lansa mâine, 12 martie, la sediul Direcției Regionale a Finanțelor Publice (DRFP) din Timișoara.
Campania se va derula în perioada martie – iunie, în 15 județe din apropierea graniţelor de Vest, Sud-Vest, Nord şi Nord-Est, cele mai afectate de comerţul ilegal cu ţigarete, în parteneriat cu Agenția Naționala de Administrare Fiscală, cu sprijinul Inspectoratului Teritorial al Poliţiei de Frontieră Timişoara si al Inspectoratului de Poliţie Judeţean Timiş.
Vor oferi date despre piața neagră a țigaretelor reprezentanți ai companiei de cercetare Novel, ai ANAF, Politiei de Frontiera și ai Poliției.
Comentariile portalului
Magistral ca de obicei domnule Notaros. Mereu mă amuz copios când pe unii se știu ei care îi frige adevărul ca apa sfințită în filmele cu exorciză (...)
Noi avem nevoie de terasae în loc de parcări. Iar unde sunt parcări, mai ales pe bulevard, multe locuri sunt închiriate cu gheara ridicată. Pe bulevard nu ar (...)
Ei, vedeți, tocmai despre asta este vorba: nuanța. Sau cum spunea bătrânul secui nepoțelului: accentul, băiețaș, accentul este decisiv...