Autostrada Lugoj – Deva începe de niciunde şi se termină în câmp





Situaţie aberantă pe autostrada A1, tronsonul Lugoj – Deva, unde 10 kilometri efectiv nu pot fi folosiţi, pentru că nu există drumuri care să asigure urcarea, respectiv coborârea de pe autostradă.
Pentru ca problema să se rezolve cât mai repede, Consiliul Judeţean Timiş a inclus în bugetul de anul acesta banii pentru studiul de fezabilitate prin care drumurile judeţene să fie legate de autostrada vestului. De astfel de şosele este nevoie la Şanoviţa, Bethausen şi Recaş. Cea de la Șanovița, cea mai importantă, a fost uitată de constructorul lotului 1 al tronsonului de autostradă Lugoj – Deva. Aşa că şoferii care vor să urce pe autostradă trebuie să ocolească 20 de kilometri, până în apropierea localităţii Balinţ. Apoi, mai trec prin patru localităţi ca să ajungă la şoseaua rapidă.
Tronsonul de autostradă care nu are urcările şi coborârile realizate este parte a coridorului IV paneuropean, care ar trebui finalizat până în 2016. Abia atunci şoferii vor putea circula direct de la Timişoara la Deva, pe şoseaua de mare viteză, potrivit Digi24.
Comentariile portalului
Aveți dreptate, nu am fost atent la toate amănuntele, am insistat pe idee. Într-un comentariu anterior însă apare și această informație. Ceea ce este chiar bine, ilustrâ (...)
Se pare că v-a scăpat un detaliu! Nu doar mai marele județului a fost cel dintîi la primirea luminii, ci chiar pupila sa a fost cel care (...)
Mai este o întrebare; de ce a secretizat cnsas nota!? Din articolul de pe g4media se înțelege ca cnsas e prima oară când face asta.