Max și-a schimbat puțin sigla și identitatea vizuală, inspirată de HBO





Sigla serviciului de streaming Max, inițial HBO Max, seamănă acum mai mult cu logoul HBO.
Compania Warner Bros. Discovery a lansat noua identitate vizuală pentru serviciul său de streaming, anunțând totodată că va fi disponibil în curând și în Australia.
Noul look alb-negru se inspiră din logo-ul iconic HBO. Această schimbare de branding vine după fuziunea HBO Max și Discovery Plus, care a dus la crearea serviciului Max. Strategia de rebranding are ca scop asocierea mai strânsă a celor două branduri, reflectând programarea mai matură a HBO, potrivit Variety.
Comentariile portalului
Ce salarii frate, că trenurile de luni dimineață spre Timișoara și autocarele sunt pline ochi, merg arădenii în grupuri la muncă în Timișoara, și stau în chirie (...)
Super. Pe Dudas avocatul fals și pedofil pe langa cand o sa-l cerceteze cineva? O gramada de cereri dar procurorii n-au chef de astfel de batai de cap. Si ce (...)
Noroc ca o fost Pedone pe la arad, ca altfel nu i gasea nici dracu ca pe elodia....