Max și-a schimbat puțin sigla și identitatea vizuală, inspirată de HBO





Sigla serviciului de streaming Max, inițial HBO Max, seamănă acum mai mult cu logoul HBO.
Compania Warner Bros. Discovery a lansat noua identitate vizuală pentru serviciul său de streaming, anunțând totodată că va fi disponibil în curând și în Australia.
Noul look alb-negru se inspiră din logo-ul iconic HBO. Această schimbare de branding vine după fuziunea HBO Max și Discovery Plus, care a dus la crearea serviciului Max. Strategia de rebranding are ca scop asocierea mai strânsă a celor două branduri, reflectând programarea mai matură a HBO, potrivit Variety.
Comentariile portalului
acestea nu sunt dezbateri . SUNT circ la TV, balacareli, manipulari ordinare. Oamenii au parerea formata, nu mai au nevoie de asa ceva.
UTA este pe locul 4 , din primii 7 in play-off sunt 5 iar al 6-lea poate castiga play-out -ul, deci raportul nivel comision / nivel performanta cam dezonoreaza antrenorul si gasca conducatoare!
Observ multă frustrare în articolul dumneavoastră. Va scriu din diaspora. Nu sunt "dac liber". Totuși cred ca generalizarea dumneavoastră nu este de bun augur. Daca bine îmi amintesc, domnul (...)