Autostrada de Centură A0: Ultimul lot rămas fără constructor, contractat cu o companie din Italia după o licitație care a durat peste 4 ani





La peste patru ani de când a fost scos la licitație, Lotul 1 din Autostrada A0 Nord va intra în sfârșit la proiectare și execuție. Vorbim practic de ultimul tronson din A0 care nu avea constructor. CNAIR va semna miercuri contractul cu asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement pentru circa 815 milioane de lei, pentru proiectarea și execuția celor 17,5 km de la Dragomirești (spre A1) la Corbeanca (spre DN1), informează Hotnews.ro.
La peste patru ani de când a fost scos la licitație, Lotul 1 din Autostrada A0 Nord va intra în sfârșit la proiectare și execuție. Vorbim practic de ultimul tronson din A0 care nu avea constructor. CNAIR semnează miercuri contractul cu asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement pentru circa 815 milioane de lei, pentru proiectarea și execuția celor 17,5 km de la Dragomirești (spre A1) la Corbeanca (spre DN1).
Valoarea contractului este de 815,07 mil. lei, fără TVA, iar termenul de finalizare al lucrărilor este de 34 luni – 12 luni proiectare și 22 luni execuția lucrărilor. Lungimea tronsonului este de 17,5 km.
Contractul prevede executarea și a două pasaje supraterane: pasaj peste CF101 București – Pitești DN7, cu o lungime de 733 m; pasaj peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea, cu o lungime de 650 m.
Citește mai mult pe Hotnews.ro.
Comentariile portalului
Pe aia care curentează Mureșul de ce nu-i deranjează nimeni?
E simplu: conceptele evoluează în timp, înțelesul lor îmbogățindu-se, nuanțându-se sau chiar schimbându-se. Cu cel în cauză (suveranism) treaba e chiar simplă: înțelesul primar vizează (...)
O, vai săraci! Ce-ar fi, ca până România se redresează, să fie tot salariatul, egal unde lucrează și ce funcție deține, retribuit ca 1/3 din populaț (...)