Audienţele posturilor de radio în rândul tinerilor, în perioada estivală 2023 | INFOGRAFIC





Pagina de Media a publicat audienţele posturilor de radio din România, măsurate de IMAS – Marketing şi Sondaje SA şi MERCURY RESEARCH S.R.L. în perioada estivală (mai-august 2023), pe publicul tânăr (18-49 de ani; în termen tehnic: publicul comercial).
În ceea ce privește mediul urban, Kiss FM a revenit pe primul loc, în faţa Radio ZU, însă în marea lor majoritate, posturile de radio sunt în scădere în preferințele tinerilor. Doar Pro FM, Radio România Cultural și Itsy Bitsy au înregistrat creșteri în această vară, dar nu spectaculoase.
Faţă de vara anului trecut, sunt cu 160.000 de ascultători tineri mai puţin în mediul urban, reiese din analiza Pagina de Media.
La nivelul întregii ţări, topul pe publicul comercial este, la vârf, neschimbat. Kiss FM, Radio ZU şi Europa FM sunt primele trei. Completează clasamentul Digi FM, Magic FM şi Virgin.
Rock FM și Radio Guerrilla au înregistrat scăderi drastice atât în clasamentul urban, cât și în cel național, iar Radio Impuls, pentru prima dată în clasamente, se impune foarte bine, atât în urban, cât și pe național.
În infograficul de mai jos am selectat doar primele 14 posturi de radio din cele două clasamente. Vezi lista întreagă, precum și clasamentul din București, pe paginademedia.ro.
Comentariile portalului
Aha, dacă realizarilee sunt în funcție de datele dan biblie, probabil că autostrăzile se vor face până la apoca lipsă! Aia mare, sau mică, nu mai contează...
Poate nu ar strica să vă documentați ceva mai atent. Veți putea observa că procesiunile ortodoxe legate sau inspirate din viața lui Iisus (deci, inclusiv drumul crucii) (...)
Sa-mi spuna cineva de ce acesti calugari copiaza Via Dolorosa de la Romano Catolici. Biserica Ortodoxa nu are " Drumul Crucii" inclus in randuiala bisericeasca . In nici o carte de cult (...)