UTA, fără echipament la primul antrenament din Antalya? Probleme la vama cu Turcia





UTA a plecat în această dimineață spre Side, în Antalya, acolo unde Gyuszi Balint și staff-ul tehnic al Bătrânei Doamne se pregătesc, împreună cu 25 de jucători, pentru lupta din Superliga, acolo unde gruparea arădeană ocupă în acest moment un loc direct retrogradabil.
Echipa arădeană s-a despărțit în această iarnă de Ademi și Florentin Matei, iar Otele a refuzat să semneze prelungirea contractului, astfel că nu mai intră deocamdată în vederile staff-ului tehnic. Cu Wesley Jobello se discută rezilierea contractului, astfel că nici el nu a plecat în Turcia, iar Negoescu și Maxim urmează să fie împrumutați la alte echipe.
Echipa a plecat pe calea aerului, cu un avion de la Timișoara la București, după care a urcat în cursa de Antalya împreună cu FC VOluntari și Rapid, conform informațiilor noastre.
Din lot fac parte și noile achiziții, atacantul muntenegrean Stefan Milosevic și brazilianul Willie Barbosa, noul număr 10 al echipei.
Ca și cum nu ar fi de ajuns problemele legate de lotul de jucători sau de situația din clasament, UTA a întâmpinat și probleme de ordin organizatoric. Autocarul echipei a rămas acasă, astfel că pentru deplasarea echipamentului în cantonamentul de la Side s-a apelat la un microbuz, condus – din informațiile noastre – chiar de o rudă apropiată a lui Alexandru Meszar, sursa ne spune că ar fi chiar fratele său.
După ce a trecut de vama cu Bulgaria, problemele au apărut la granița dintre Bulgaria și Turcia. Vameșii turci au descoperit că cei care transportau echipamentul nu aveau niciun fel de acte pentru acesta, astfel că microbuzul a fost oprit. „Aveau nevoie de un fel de CMR, ca la transportul cu TIR-ul, dar ei nu au avut așa ceva. Vedem dacă ajunge la timp, pentru că de la vamă până în cantonament mai are de mers cam 1.300 de kilometri”, ne-a transmis sursa.
S-a încercat apoi la o altă vamă, despre care se spune că ar fi mai permisivă, vamă aflată la aproximativ 300 de kilometri de cea în care a fost blocat vehiculul care transporta echipamentul Bătrânei Doamne.
Astfel, există posibilitatea ca UTA să rateze primul antrenament de mâine dimineață dacă microbuzul cu echipamentul nu va ajunge la timp.
UPDATE
UTA a ratat primul antrenament pentru că staff-ul tehnic programase o ședință chiar pentru această seară, dar în lipsa echipamentului aceasta nu a mai avut loc…
Lotul pentru cantonamentul din Antalya:
Dragoș Balauru, Florin Iacob, Haralambie Mociu – portari
Alexandru Benga, Andrei Chindriș, Erion Hoxhallari, Erico da Silva, Aly Abeid, Mihai Dobrescu, Marco Bota, Hunor Sarkozi – fundași
Idriz Batha, Paul Anton, Juan Cascini, Damian Isac, Rareș Pop, Raul Șteau, Desley Ubbink, Willie Barbosa, Albert Stahl, Fabiano Cibi – mijlocași
Claudiu Keșeru, Virgiliu Postolachi, Stefan Milosevic, Joseph Godwin – atacanți
Stabilimentul de lux, „Star Resort”, din Side, este din această seară locul de cantonament al echipei arădene până la data de 14 ianuarie. Sunt programate și două partide amicale cu TSV 1860 Munchen (locul 6 în liga a III-a germană), pe 8 ianuarie, la Regnum (o localitate aflată la aproximativ 35 kilometri de Side) și Kyzylzhar (n.a. – locul 10 în Kazakhstan), pe 13 ianuarie, probabil în aceeași locație.
Comentariile portalului
Aha, dacă realizarilee sunt în funcție de datele dan biblie, probabil că autostrăzile se vor face până la apoca lipsă! Aia mare, sau mică, nu mai contează...
Poate nu ar strica să vă documentați ceva mai atent. Veți putea observa că procesiunile ortodoxe legate sau inspirate din viața lui Iisus (deci, inclusiv drumul crucii) (...)
Sa-mi spuna cineva de ce acesti calugari copiaza Via Dolorosa de la Romano Catolici. Biserica Ortodoxa nu are " Drumul Crucii" inclus in randuiala bisericeasca . In nici o carte de cult (...)