marþi, 30 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Recons ar urma să primească în gestiune, pe 4 ani, Serviciul de administrare a spațiilor de joacă, de agrement, a terenurilor de sport și a mobilierului urban din Arad

    de Raluca Medeleanu | 13 aprilie 2022, 5:55 PM | Administraţie

    0

    imagine cu rol ilustrativ

    Primăria Municipiului Arad intenționează să dea în gestiune directă către Recons SA Serviciul de administrare a spațiilor de joacă, spațiilor de agrement, terenurilor de sport și a mobilierului urban din domeniul public al Municipiului Arad. În acest sens, au fost puse la transparență decizională proiectul de hotărâre și documentația care preved modul prin care se înființează și administrează acest nou serviciu.

    Potrivit proiectului, durata contractului ce se propune a fi încheiat între municipalitate și Recons este de patru ani, cu posibilitate de prelungire de maximum patru luni, dacă este cazul. De asemenea, se specifică faptul că „tarifele operatorului se vor calcula pe baza unei fișe de fundamentare a fiecărui tarif, însoțită de un memoriu tehnico-economic justificativ și vor fi aprobate prin Hotărâre a Consiliului Local al Municipiului Arad. Tarifele se pot ajusta și/sau modifica anual în conformitate cu dispozițiile legale în domeniu, cu aprobarea Consiliului Local al Municipiului Arad”.

    Astfel, dacă proiectul de hotărâre va fi aprobat, într-o ședință viitoare, de consilierii locali, Recons ar urma să fie responsabil cu următoarele:

    „În cadrul acestui termen, în ordinea firească a realizării lor, viitoarele activități prevăd: menținerea locurilor de joacă la nivelul calitativ prevăzut de dispozițiile legale și adaptarea continuă a acestuia la cerințele generate de modificările legislative; orientarea investițiilor spre echipamente moderne de joacă pentru copii sau de facilități pentru persoanele care însoțesc copiii în locurile de joacă (mobilier urban), în zone accesibile cetățenilor din Municipiul Arad”, se specifică în document.

    Iată cum motivează Primărie necesitatea înființării acestui serviciu:

    „Eficiența Serviciului de administrare a spațiilor de joacă, spațiilor de agrement, terenurilor de sport și a mobilierului urban din domeniul public al Municipiului Arad influențează în mod direct mediul economic și social al Municipiului Arad. Calitatea acestuia – ca și serviciu comunitar – poate determina în mod cert creșterea nivelului de siguranță la nivel local, protecția cetățenilor din unitatea administrativ teritorială unde funcționează (…). Administrarea eficientă a acestui serviciu apare ca o necesitate pentru creșterea gradului de securitate de la nivelul comunității locale, impunându-se ca resursele investite să fie în acord cu gradul de uzură al sistemului”.

    Întregul proiect poate fi studiat AICI. Cei interesați să-și exprime opinia față de documentele respective o pot face până la data de 3 mai 2022, la registratura Primăriei Municipiului Arad.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    6 + 2 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.