În cât timp îți poți pierde viața? România pe primul loc în cifrele morții!





Într-o Românie unde permisul de conducere a ajuns să fie cumpărat asemeni cum cumperi o pâine, accidentele rutiere fatale au ajuns să fie parte dintr-o normalitate. Una cu care am ajuns să trăim zi de zi și una a cărei capăt nu o vedem în viitorul apropiat.
Nu trec 365 de zile fără ca procurorii DNA să meargă împreună cu mascații și să înceapă perchezițiile domiciliare la diverși șefi și șefuți din Serviciul regim permise și înmatriculări din diverse județe. Acuzele aduse de cele mai multe ori sunt fondate și nu poate fi vorba de teoriile conspirației cu dosare fabricate și așa mai departe. Ceea ce descoperă procurorii în perchezițiile respective sunt de fapt rețele întregi de ofițeri și polițiști, funcționari publici și instructori auto fără vreun gram de responsabilitate.
Nu credem că există vreun șofer român care să nu fi auzit de vreun prieten sau cunoștință care să fi luat permisul pe bani. Cum nu credem că există un șofer care să nu fi trecut printr-o situație riscantă în trafic.
Permisul de conducere este un drept pe care îl dobândești, un drept de a fi responsabil în trafic de viața ta și a celorlalți participanți la trafic.
Depășiri în curbă cu vizibilitate zero, un 50 de lei dat în plus la ITP cu promisiunea: „Da șefu’! O să am grijă să fac mâine frânele alea”, depășiri de coloane, opriri pe banda de urgență sau mai rău condusul pe contrasens tocmai pe autostradă au dus la accidente mortale. Vieți distruse pentru totdeauna, oameni încarcerați. Toate acestea pentru ce?
Nu îi mai menționăm pe oamenii care conduc mașinile fără a avea un permis de conducere.
Dar vom menționa statistica pe anii 2018 și 2019 a Comisiei Europene care plasează România pe primul loc la accidentele mortale
Vinovați? Șoferii inconștienți ați spune. Noi considerăm că nu pot fi doar ei vinovați. Considerăm că vinovați se fac și instructorii auto care spune că „are un băiat” la permise, vinovat e și polițistul examinator care în loc să-ți indice ce ai greșit îți indică buzunarul unde ar trebui să intre câteva sute de euro.
Bineînțeles că sunt situații în care nici legea nu îi ajută pe cei care totuși și-au dedicat viețile pentru siguranța cetățenilor. După ce reușesc să oprească în trafic un șofer care a încălcat legea, ajung să afle că e prietenul comandantului, sau o cunoștință a cuiva dintr-un minister.
Iar telefonul sună: „Haide lasă-l de data asta. E băiat bun, a greșit și el”. Urmările? Le știm foarte bine.
În loc de concluzie, șoferii aceștia inconștienți care își distrug viețile și o iau pe a altora sunt produsul a mai mulți factori, nu simpla lor lipsă de responsabilitate.
Un exemplu concret ne arată un internaut care a pus o simplă întrebare: „În cât timp îți poți pierde viața?”
„SB-24-PST . În cât timp un cretin ca ăsta îți poate lua viața ție și celor din mașină ? In maxim 10 secunde, dacă nu te lași intrat cu mașina în șanț ca să-i faci loc bivolului ăsta dobitoc pentru că, deh…. el are BMW și tu doar Logan . 😠 Cu un acostament de doar jumătate de metru și lunecos după ploaie plus un șanț de un metru adâncime, la o deviere cu un pic mai mare pentru a-i face loc dobitocului, răsturnarea era garantată !”
Comentariile portalului
Aha, dacă realizarilee sunt în funcție de datele dan biblie, probabil că autostrăzile se vor face până la apoca lipsă! Aia mare, sau mică, nu mai contează...
Poate nu ar strica să vă documentați ceva mai atent. Veți putea observa că procesiunile ortodoxe legate sau inspirate din viața lui Iisus (deci, inclusiv drumul crucii) (...)
Sa-mi spuna cineva de ce acesti calugari copiaza Via Dolorosa de la Romano Catolici. Biserica Ortodoxa nu are " Drumul Crucii" inclus in randuiala bisericeasca . In nici o carte de cult (...)