CFR Infrastructură anunță modernizarea a 70 km de cale ferată pe linia Timişoara Est – Arad





CFR Infrastructură a lansat, luni, licitaţia pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare pe secţiunile Timişoara Est – Ronaţ Triaj şi Ronaţ Triaj Gr. D – Arad, în lungime de aproape 70 de kilometri, informează Ziarul Financiar.
Potrivit unui comunicat al CFR Infrastructură, secţiunile care urmează să fie modernizate fac parte din proiectul „Modernizarea liniei CF Caransebeş – Timişoara – Arad”, parte integrantă a Programului Operaţional Infrastructura Mare – POIM.
Valoarea totală estimată a contractelor este de 3,9 miliarde de lei.
Procedura de licitaţie publică este împărţită în următoarele două loturi, Lotul 3 și Lotul 4, pentru cel din urmă fiind prevăzută modernizarea clădirilor din staţiile şi haltele de mişcare de pe tronson: Sânandrei, Băile Călacea, Orţişoara, Vinga, Şag, P.M. Valea Viilor, Aradul Nou, Glogovăţ, Micălaca.
Calea ferată existentă între staţiile Aradu Nou şi Arad se va menţine simplă, însă se va moderniza. Pe intervalul dintre staţiile Aradul Nou şi Glogovăţ, traseul existent al căii ferate (linia Aradul Nou – Glogovăţ) se va modifica, pentru a se putea realiza un racord feroviar, care va asigura ocolirea Municipiului Arad de către trenurile de marfă, care vor circula între Timişoara şi Arad. Noul tronson feroviar proiectat între Aradul Nou şi Glogovăţ va traversa râul Mureş pe un pod construit în amonte faţă de cel existent.
Sursa: zf.ro
Comentariile portalului
E o cronica superba, Sadoveanu ar fi invidios, dar, cum ar fi ca voi, jurnalistii, expertii in comunicare si identificate a stirilor adevarate sau false, sa va asumati raspunderea pentru (...)
Aha, dacă realizarilee sunt în funcție de datele dan biblie, probabil că autostrăzile se vor face până la apoca lipsă! Aia mare, sau mică, nu mai contează...
Poate nu ar strica să vă documentați ceva mai atent. Veți putea observa că procesiunile ortodoxe legate sau inspirate din viața lui Iisus (deci, inclusiv drumul crucii) (...)