Schimbări la programul public de transport judeţean de persoane
Începând cu data de 3 decembrie 2019, denumirea Programului de transport public judeţean de persoane prin curse regulate, perioada 2014-2019 se schimbă în Programul de transport judeţean de persoane prin servicii regulate 2014-2023.
Programul de transport public județean de persoane prin curse regulate, perioada 2014-2023 este compus din 112 trasee județene, dintre care 83 trasee operate de către Compania de Transport Public Arad, 20 trasee deservite de către operatori privați și 9 trasee sunt neatribuite.
„Datorită faptului că un număr de 47 unități administrativ-teritoriale de pe raza județului Arad au hotărât intrarea în Asociația de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad în vederea organizării, reglementării, finanțării, exploatării, monitorizării și gestionării în comun a serviciilor de transport public, Consiliul Județean Arad a identificat un număr de 50 trasee din ”Programul de transport public judeţean de persoane prin curse regulate 2014-2023”, operate în prezent de către S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad, și 5 dintre cele neatribuite, care sunt pe teritoriul A.D.I. Transport Public Arad și sunt eligibile pentru a intra în programul public local al asociației”, a precizat Iustin Cionca, preşedintele Consiliului Judeţean Arad.
Conform legii, actualizarea programului de transport, în perioada de valabilitate, poate fi făcută prin eliminarea traseelor care urmează a fi incluse în programul public local din cadrul asociațiilor de dezvoltare intercomunitară, cu acordul operatorului de transport rutier. În acest sens, Consiliul Județean Arad a solicitat acordul S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad pentru ca cele 50 de trasee să fie eliminate din „Programul de transport public judeţean de persoane prin curse regulate 2014-2023”, și incluse în programul public local al Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad.
Comentariile portalului
Ce legătură are comentariul acesta cu pamfletul? Câtă înverșunare...
În Arad arhitectura de bună calitate este astăzi o ”instituție” anulată prin eșuarea scopului și din cauza „riscului ridicat” de NEREALIZARE!! - Cum am ajuns să fim (...)
De acod cu Dd parcarile supraterane sunt mai ieftine,usor de intretinut si construit mai ales in zone cu cladiri vechi. Faraonul Falca nu a vrut niciodata sa construiasca parcari (...)