Oamenii de afaceri se reorientează. Investițiile în publicitatea online în România au crescut cu 22% în 2016





Conform unui articol publicat de Forbes, valoarea pieţei de publicitate online din România, pentru 2016, a fost de aproximativ 41 de milioane de euro, înregistrând o creştere de 22% faţă de anul anterior, conform celei mai recente ediţii a studiului ROADS, derulat de IAB România cu sprijinul PwC România.
Tendinţe și evoluţii pentru anul 2016: Primele 5 industrii realizează 45% din totalul investițiilor în publicitatea online. Chiar dacă ordinea s-a schimbat, industriile care conduc în topul investițiilor in publicitatea digitală rămân aceleași. Liderul incontestabil de 7 ani – industria telecom (6 milioane de euro), urmată anul acesta de finanțe (3,5 milioane de euro – în urcare de pe poziția a 4-a în 2015), cosmetice şi produse de toaletă (3,4 milioane de euro – în urcare de pe poziția a 5-a), băuturi (3 milioane de euro – a coborât cu un loc faţă de anul trecut) şi online retail (2,9 milioane euro – care anul trecut ocupa poziția a doua).
Formatele de tip Embed (toate formatele de bannere, indiferent dacă sunt statice sau rich media, inclusiv skyscrapere sau expandabile) rămân în top in ceea ce privește formatele de publicitate preferate (10 milioane de euro), urmate la o distanţă semnificativă de Interruptive formats (orice format care intrerupe experienta de navigare – de la interstițiale până la pop-up-uri) – aproximativ 4 milioane de euro, Content (zone de conținut sponsorizare: website, homepage, landing page, newslettere dedicate etc) – aproximativ 3 milioane de euro și Mobile (formatele rich media display, reclamele tip mesaj, interstitiale, paid-for search și reclame audio/video optimizate pentru mediul mobil, in-app advertising, SMS, MMS sau optimizarea rezultatelor cautarilor pe mobil) – aproximativ 3,4 milioane de euro.
Continuarea AICI.
Comentariile portalului
Așa cu ne-am obișnuit în ultimii zeci de ani, și de această dată trebuie sa alegem răul cel mai mic. Este interesant de remarcat cum s-a pus (...)
Lipseste d-l Tokes Laszlo din lista aia, era cel mai relevant reprezentant al unei "Biserici maghiare", interesant cum unii iredentisti fac pe altii extremisti in schimb e fascinant cum este (...)
Bai prostule nu George Simion este de vina ci gunoaie care gândesc că ține adică UE cara vrea distrugerea României și a Poporului Român prin reprezentanții (...)