Bilet cu preț dublu pe ruta „furată” CFR Arad – Radna – Timișoara





Primele trei peroane ale Gării CFR Arad, pe care s-a lucrat cel mai mult timp de când a început modernizarea clădirii și construirea pasarelei, au fost inaugurate pe 25 august. Teoretic, asta ar fi însemnat mai multe linii, mai multe căi de acces pentru trenuri, deci fluidizarea transportului feroviar. Doar că pe căile furate ferate române totul se întâmplă invers, bineînțeles. Au trecut două săptămâni de atunci, dar mersul trenurilor înseamnă o bulibășeală de zile mari și nervi mâncate de călători, în continuare.
Trenurile întârzie, uneori mai mult de o oră (!), schimbările peroanelor pe care sosesc sunt anunțate pe ultima sută de metri, iar – mai nou – călătorii trebuie să plătească mai mult, după ce tocmai CFR dă peste cap rutele.
„Se lucrează la liniile CFR undeva între Arad și Timișoara. Mi s-a explicat la ghișeu că, din acest motiv, trenul va ocoli înspre Radna, iar biletul costă 35 de lei în loc de 18 lei. That’s just stupid!
Într-o ţară civilizată, compania de transport feroviar și-ar fi cerut scuze pentru inconvenienţă și nu ar fi schimbat preţul biletului din moment ce ei ţi-au creat ţie neplăceri”, scrie arădeanca Noemi (membru Tasteful Indiecency) pe Facebook.
Comentariile portalului
Concluzia: amenzile date primăriei, hotărârile instanțelor de judecată, raporturile Curții de Conturi nu sunt fapte. Sunt manipulări "făcute în febra campaniei". *** E și ă (...)
"Nimic altceva nu prea e de făcut decât să salvăm România sau să o îngropăm." *** Să o salvăm de cine / de ce ? Și cine ș (...)
Ba, are, fiindcă nu e un fapt, ci o expresie. În text sunt idei, DVS veniți cu manipulări făcute în febra campaniei. Iar dacă nu ați ș (...)