duminicã, 20 aprilie, 2025

Special Arad Logo

    Sucurile românești Frupt-Albalact se iau la „trântă” cu Santal, Cappy și Prigat

    de Special Arad | 28 iunie 2015, 10:17 AM | Naţional

    0

    Albalact, cel mai mare jucător din industria laptelui, controlat de Raul Ciurtin, a intrat pe segmentul sucurilor naturale „fără bule“ cu brandul Frupt, miza fiind o felie din­tr-un consum de 150 mil. litri anual, o piaţă estimată la 500 mil. lei dominată de mărci interna­ţionale precum Santal (Lactalis), Cappy (Coca-Cola) sau Prigat (PepsiCo).

    Frupt atacă însă o nişă din această piaţă, pe care au mai pariat şi antreprenori precum Daniel Guzu cu brandul Ana Are.

    „Sucurile sunt ambalate în fabrica noastră (din localitatea Oiejdea – judeţul Alba – n. red.), folosind tehnologia de ambalare în bidoane de plastic cu mâner. Deocamdată suntem abia la început, dar ne dorim să asigurăm o distribuţie la nivel naţional“, au spus reprezentanţii Albalact.

    Piaţa de băuturi non-alcoolice s-a ridicat la aproape 1,6 mld. litri anul trecut şi o valoare de 4,1 mld. lei. Datele includ sucurile carbonatate, ne­carbonatate, apa minerală carbogazoasă şi plată, categoria de ice tea şi băuturi energizante.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    9 + 8 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.