joi, 25 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Zeci de români au rămas pe aeroportul din Barcelona. WizzAir a refuzat să-i îmbarce în avion

    de - | 31 iulie 2021, 3:17 PM | Internaţional

    0

    Aproximativ 40 de români care aveau bilete de avion pentru ruta Barcelona-Bucureşti, vineri seară, nu s-au putut îmbarca în cursa operată de WizzAir, după ce compania ar fi vândut mai multe bilete decât locurile disponibile, informează Europa Liberă.

    Românii aveau bilete pentru cursa de la ora 20.40 spre Bucureşti, însă compania le-a refuzat îmbarcarea. „Le-am predat şi mi-au anulat check-in-ul făcut online”, a declarat Petru Slupa, un pasager, pentru Europa Liberă. Aceeaşi sursă informează că niciun reprezentant al companiei nu a venit vineri pe aeroportul spaniol pentru a le oferi detalii suplimentare celor afectaţi.

    Reacţia WizzAir: „Din când în când, mai ales într-un context dinamic şi în continuă schimbare, care variază de la restricţii volatile la vârfuri în ceea ce priveşte cererea pe multe rute de vară, s-ar putea întâmpla ca Wizz Air să fie obligată să facă schimburi operaţionale de ultim moment ale aeronavelor pentru a menţine operaţiunile de zbor, aşa cum este practica normală în industria aviaţiei. În cazul puţin probabil în care singurul avion disponibil pentru schimb este unul care poate găzdui un număr mai mic de pasageri, unor pasageri li se poate refuza îmbarcarea, lucru pe care Wizz Air îl regretă sincer. Toţi pasagerii afectaţi primesc rambursare integrală sau rezervare la următorul zbor, primesc cazare la hotel şi sunt despăgubiţi în conformitate cu legislaţia privind drepturile pasagerilor. Echipa Wizz Air este conştientă de importanţa mobilităţii în această perioadă, în special după lunga perioadă de restricţii din multe ţări şi face toate eforturile posibile pentru a efectua toate zborurile şi pentru a transporta toţi pasagerii în siguranţă către destinaţiile lor preferate. Wizz Air continuă să lucreze pentru a reduce la minimum aceste situaţii de refuz la îmbarcare şi îşi cere scuze sincer tuturor pasagerilor afectaţi pentru orice inconvenient cauzat”, au precizat reprezentanţii companiei.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    4 + 3 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.