marþi, 19 martie, 2024

Special Arad Logo

    Update Acum avem curse, dar nu avem personal la Aeroportul Arad. Peste 190 de turiști veniți din Turcia, lăsați cu ochii în soare. Poziția conducerii Aeroportului

    de Raluca Medeleanu | 16 iunie 2017, 2:44 PM | Recomandările editorilor | Știri Arad

    14

    Știri Arad. Grupul de 196 turiști care a aterizat astăzi din Turcia pe Aeroportul din Arad a avut parte de o surpriză nu tocmai plăcută, căci s-au trezit că aeroportul este pustiu și au fost nevoiți să aștepte minute bune până cineva s-a sinchisit să le verifice actele.

    După o așteptare numai bună cât să-i pună pe jar pe turiști, la unul dintre cele trei ghișee și-a făcut apariția un bărbat care i-a asigurat că „va veni în curând o doamnă”. Când și-a făcut, într-un final, apariția doamna respectivă, a început să-i mute pe turiști de la un ghișeu la altul, creând o adevărată harababură.

    O primire numai bună pentru un aeroport, de altfel nou, care abia de curând și-a reluat activitatea. Dat fiind faptul că există doar două chartere săptămânale, personalul aeroportului nu are nicio scuză pentru această lipsă de promptitudine. După 20 de persoane verificate, a apărut bineînțeles și o problemă tehnică, iar sistemul de operare de pe calculator s-a blocat. Ceilalți zeci de turiști așteaptă în continuare, cu nervii întinși la maxim.

    De menționat este și faptul că nu există niciun tonomat de unde turiștii și-ar putea achiziționa măcar o sticlă cu apă sau un pahar de cafea până așteaptă ridicarea bagajelor. Imaginile și video-ul de mai jos ne-au fost trimise de către colegul nostru, Mihai Todoca, aflat și el printre turiștii charter-ului dinspre Antalya.

    UPDATE – Conducerea Aeroportului Arad face următoarele precizări în urma articolului apărut pe Special Arad:

    comunicat presa Aeroport

    19198372_1421698124589856_2020998143_n 19206223_1421711427921859_1677056567_n 19239466_1421698231256512_1501928171_n 19239754_1421698127923189_775763844_n 19251312_1421698171256518_1555420947_n

     

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

      • Nu avem ce revizui, imaginile sunt clare sau vi se pare că în scaunul acela gol de la ghișeu stătea fantoma lui Aurel Vlaicu?
        Iar motivele pentru care lumea a fost lăsată să aștepte nu interesează pe nimeni, doar conducerea aeroportului.
        Vi se par două curse pe săptămână prea multe, ce ați face cu douăzeci pe zi?

        +7 voturi
        +1
        -1
    1. Teodora, du-te si da-ti bacalaureatul apoi poti sa iti dai cu parerea. Bine b0$$ ?. Ca daca era sa fie sa stai tu acolo, probabil faceai spumite si dadeai un telefon la yuby si faceai sacandal. Nu vezi esenta ideii, probabil de aia vorbesti tampenii. S-a facut valva ca a inviat aeroportul, renovari, etc si tampitii de acolo nu sunt stare sa se prezinte la posturi la timp.

      +6 voturi
      +1
      -1
        • Am asteptat 45 de minute cu copiii in brate ! Personalul care trebuia sa verifice pasapoartele a facut check in-ul celor care au plecat si abia dupa au venit la ghiseul intrari . @Special Arad , va rog sa scrieti si despre intarzierea de aprox 40 de minute a primei curse Arad -Antalya . Check in-ul facut haotic , fara bilete eliberate cum e normal ! Insotitoarele de zbor au numarat de cel putin 10 ori pasagerii si nu si-au dat seama cine lipseste si aeronava a plecat cu intarziere din Arad . Aeroport International …

          +6 voturi
          +1
          -1
      • Eu zic ca noi românii ne pricepem mai bine la măturatul sob covor a mizeriei.
        Dumneavoastră ati citit știrea?
        Pe scurt: într-un aeroport modernizat pe banii Dumneavoastră în care până acum aterizau ciori, prin noroc, peste vară vor ateriza două curse charter pe săptămână. Transportând turiști în Turcia, cele două curse înseamnă cel mult 8oo de turisti care trec vama din aeroport pe săptămână.
        Ei, în această situație să nu fie nimeni la locul de muncă să-i preia nu este o greșeală, ci o puturoșenie iresponsabilă soră cu moartea.
        În mod normal, după această afacere, toată conducerea aeroportului Arad ar trebui schimbată!
        În alte țări cam asta se întămplă!

        +10 voturi
        +1
        -1
      • Se pare că tineți ca orbul de bâtă de ceva sau cineva.
        Nu avem ce verifica, pentru că ne punem în situația călătorilor – eram efectiv călători(ghinion) prin colegul nostru -, nu în cea a angajatilor.
        Călătorii nu fac diferențieri si nici nu au treabă cu administrarea unui aeroport, nu trebuie să știe cine îi verifică, cine le cară bagajele, cine le încarcă automatele.
        Ei vin în contact cu un aeroport, nu cu poliția de frontieră sau cu doamna care face curățenie.
        Nu contează cine a greșit, responsabilitatea este a comandantului aeroportului pentru că nu a reusit să organizeze astfel activitatea din aeroport încât atunci când sosesc călătorii să fie cineva – de preferință mai mulți – să-i primească iar dacă e vreo problemă să-i informeze în mod prompt si civilizat, să stea la dispozitia lor, să-i calmeze etc. etc.
        Aruncarea vinei de la unul la altul este un alt sport național alături de măturatul sub covor.

        +7 voturi
        +1
        -1
    2. E greu cu Dumneavoastră!
      Vi se spune A, Dumneavoastră pronunțați B.
      Nu ne interesează cine este comandant sau ce-o fi, ne interesează să-și facă treaba cum trebuie.
      Poate să înceapă cu scuzele de rigoare pentru călătorii care au fost primiti în ultramodernizatul aeroport ca într-unul uitat de Dumnezeu din lumea treia.
      Eventual, dacă îl cunoasteti, să-i transmiteți că suntem de ceva ani în UE!

      +6 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    5 + 4 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.