Uneori e de ajuns o idee simplă… și o maimuță, desigur
E vorba de un spot publicitar ce împlinește deja 44 de ani, ajuns pe ecranele televiziunilor în 1970. Reclama era simplă: în cușca unei gorile s-a aruncat o valiză, cu care animalul a început să se… „joace”. Sau s-o brutalizeze, depinde cum definim joaca în cazul lor. A aruncat-o în stânga și în dreapta, a sărit pe ea, dar valiza nu a pățit nimic. Asta era și ideea – rezistența valizei „American Tourister”, produse de „American Luggage Works”. În acest context, mai puțin contează detaliul că gorila a fost, de fapt, un om deghizat, dar s-ar putea să conteze faptul că actorul era nimeni altul decât Don McLeod, cel care a mai interpretat rolul acestui animal într-un film cu Tarzan.
Spotul a fost difuzat timp de 15 ani în State, iar în 1999, TV Guide l-a desemnat a șasea cea mai bună reclamă TV a tuturor timpurilor. Poate titulatura este exagerată, dar dovedește încă o dată că, uneori, e de ajuns o simplă idee. Cu sau fără maimuță.
Comentariile portalului
Urmează campania. Veți vedea dacă se va apela la.altii pt următoarele acțiuni. Părerea mea ca nu. Ca trece și efectul materialului de presă. Că-ș (...)
O recomandare, cu permisiunea dvs Faceți o solicitate de informații pe legea accesului la înfo de interes public. Sa va spună primăria, cja, cmc, cjc care este (...)
Dezmățul factorului atracției erotice între Administrația publică locală și sarmalele - La Oradea "creșterea calității vieții într-o comunitate" - cine are conducere gospodară se (...)