Uneori e de ajuns o idee simplă… și o maimuță, desigur
E vorba de un spot publicitar ce împlinește deja 44 de ani, ajuns pe ecranele televiziunilor în 1970. Reclama era simplă: în cușca unei gorile s-a aruncat o valiză, cu care animalul a început să se… „joace”. Sau s-o brutalizeze, depinde cum definim joaca în cazul lor. A aruncat-o în stânga și în dreapta, a sărit pe ea, dar valiza nu a pățit nimic. Asta era și ideea – rezistența valizei „American Tourister”, produse de „American Luggage Works”. În acest context, mai puțin contează detaliul că gorila a fost, de fapt, un om deghizat, dar s-ar putea să conteze faptul că actorul era nimeni altul decât Don McLeod, cel care a mai interpretat rolul acestui animal într-un film cu Tarzan.
Spotul a fost difuzat timp de 15 ani în State, iar în 1999, TV Guide l-a desemnat a șasea cea mai bună reclamă TV a tuturor timpurilor. Poate titulatura este exagerată, dar dovedește încă o dată că, uneori, e de ajuns o simplă idee. Cu sau fără maimuță.
Comentariile portalului
Un gest firesc de normalitate,deoarece siguranta celor din trafic ar trebui sa primeze.Dar in Romania aceste gesturi sunt de capitolul senzatie deoarece civilizatia este la nivel zero.
Falcă nu e bine Cum procedezi acum îmi prag de alegeri ca să lași handicapații amărâți să nu aibă unde parca mă gândesc că o (...)
Mai nemernicilor...voi aveti idee cate persoane cu diverse probleme de sanatate au nevoie de locuri de percare in oras? Pe rationanentul (daca exista) vostru ar trebui luate permisele tuturor (...)