Uneori e de ajuns o idee simplă… și o maimuță, desigur




E vorba de un spot publicitar ce împlinește deja 44 de ani, ajuns pe ecranele televiziunilor în 1970. Reclama era simplă: în cușca unei gorile s-a aruncat o valiză, cu care animalul a început să se… „joace”. Sau s-o brutalizeze, depinde cum definim joaca în cazul lor. A aruncat-o în stânga și în dreapta, a sărit pe ea, dar valiza nu a pățit nimic. Asta era și ideea – rezistența valizei „American Tourister”, produse de „American Luggage Works”. În acest context, mai puțin contează detaliul că gorila a fost, de fapt, un om deghizat, dar s-ar putea să conteze faptul că actorul era nimeni altul decât Don McLeod, cel care a mai interpretat rolul acestui animal într-un film cu Tarzan.
Spotul a fost difuzat timp de 15 ani în State, iar în 1999, TV Guide l-a desemnat a șasea cea mai bună reclamă TV a tuturor timpurilor. Poate titulatura este exagerată, dar dovedește încă o dată că, uneori, e de ajuns o simplă idee. Cu sau fără maimuță.
Comentariile portalului
Arghir asta ospatarul, le stie pe toate, la cate mese a servit a furat meserie de la fiecare
L-ați citit? Nu ne dați și nouă sursa, că am vrea să-l citim și noi
Aveti dreptate. Se face mare tam tam la misca, ca este mizerie la fantani. Eu frecventez zilnic fantana de la Satu Nou. Nici urma de gunoi. Deci conteaza educatia. Enorm!!!