Un nou curs de inspector resurse umane la Camera de Comerţ Arad

    de Special Arad | 12 iunie 2019, 7:48 PM | Știri Arad

    0

    Comunicat. Camera de Comerţ Arad organizează în perioada 24 iunie – 24 iulie 2019 cursul INSPECTOR RESURSE UMANE.

    Programul se adresează persoanelor care doresc să se califice în întocmirea și gestionarea documentelor ce țin de evidența muncii într-o organizație, de gestionare a relațiilor dintre angajat și angajatori, de recrutare și selectarea personalului care urmează să fie angajat.

    Cursurile vor avea loc în zilele de luni, miercuri si joi, 3 ore/zi, în intervalul 17:00 – 20:00.

    “Cursul de Inspector resurse umane te va învăţa cum să gestionezi şi să organizezi resursa umană cu care intri în contact. Poţi avea o profesie nouă, frumoasă şi nu foarte grea. Mai poţi să îţi deschizi o mică afacere, să te ocupi de partea de resurse umane pentru întreprinderile mici şi mijloci, poţi să pui bazele unei cariere de succes şi de viitor”, declară domnul Gheorghe Seculici – presedintele CCIA Arad.

    La finalul cursului, absolvenţii vor deveni INSPECTORI RESURSE UMANE, certificaţi conform ocupaţiei de INSPECTOR RESURSE UMANE din COR – cod 333304.

    “Prin parcurgerea cursului de Inspector Resurse Umane, participanții vor aprofunda și aplica cunoștințele dobândite pe parcursul zilelor de training, în cadrul unor proiecte realizate individual. Fiecare participant va avea de rezolvat aplicațiile care vor constitui lucrarea practică ce va trebui susținută în cadrul examenului final”, informează doamna Carmen Crişan – managerul Centrului de Formare Profesională al CCIA Arad.

    Prin intermediul acestui curs, participanții vor dobândi competențe/abilități specifice cu privire la:

    1. Planificarea activităților
    2. Comunicarea cu angajații
    3. Aplicarea prevederilor legale referitoare la securitatea, sănătatea în muncă și în domeniul situațiilor de urgență
    4. Întocmirea documentelor de evidență a personalului
    5. Gestionarea documentelor de evidență a personalului
    6. Organizarea recrutării personalului
    7. Întocmirea registrului general de evidență al salariaților – VERSIUNEA NOUA – valabila din 01.06.2019
    8. Întocmirea statului de plată pentru personalul angajat
    9. Administrarea bazei de date de evidență a personalului

    Condiții de acces: absolvenți de studii superioare și studii medii.

    Informații și înscrieri la Centrul de Formare Profesională din cadrul CCIA Arad, telefon 0730.188.299, prof. Carmen Crişan., [email protected]

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    9 + 7 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.