Un director din cadrul CJ Iași a concurat împotriva lui și a pierdut. Și-a organizat singur un concurs, el a stabilit tematica, bibliografia, a fost unicul candidat, dar tot a picat examenul

    de - | 11 august 2022, 11:15 AM | Naţional

    1

    Iogen Gânju ocupă de 4 ani funcția de director tehnic al Consiliului Județean, dar este interimar.

    A vrut să-și securizeze un post de Șef Birou Patrimoniu, și-a stabilit singur tematica, a fost unicul concurent și totuși a luat sub baremul minim de 80 p. Cu nota 68,80 a fost declarat respins la proba scrisă

    Iogen Gânju a semnat el însuși organizarea concursului, a stabilit datele examenului, bibliografia și tot el a concurat. Tot el a și picat. Fiind bun, rămâne totuși director tehnic, tot interimar.

    Funcția de șef al Biroului Gestionarea Patrimoniului din cadrul Consiliului Județean (CJ) a fost pregătită pentru sine de către Iogen Gânju, funcționar în cadrul instituției. Și-a fixat singur datele de concurs, și-a făcut bibliografia și tematica, și-a semnat atribuțiile și, când a ajuns efectiv la proba scrisă, a picat-o. Nu a luat decât 68.80 de puncte.
    Deși concursul a fost unul intern, de promovare, în care aveau voie să se înscrie doar funcționari publici, nici așa directorul Gânju n-a putut lua examenul, deși a fost candidat unic.

    Iogen Gânju a fost numit director interimar în perioada în care președinte era Maricel Popa, apoi a fost păstrat în funcție de către actualul conducător,Costel Alexe.
    În luna mai a acestui an, Iogen Gânju a început să-și pregătească singur un concurs pentru ocuparea postului de șef de birou aflatîn subordinea sa. Serviciul face parte din Direcția Tehnică și se ocupă de tot ce înseamnă active aflate în patrimoniul județului Iași – inclusiv bunurile imobiliare. De asemenea, este persoana care decide condițiile în care se vând sau închiriază bunuri ale Consiliului Județean.
    Pe 30 mai, Iogen Gânju, din calitatea de director interimar al Direcției Tehnice, a semnat trei documente în serie: bibliografia, tematica și atribuțiile șefului Biroului Gestionarea Patrimoniului. Documentele au număr de înregistrare consecutiv și se află în arhiva electronică a instituției.

    Mai multe detalii AICI

    Distribuie articolul

    Comentarii

    Scrie un comentariu

    2 + 9 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.