UE va relaxa noua legislație privind standardul de poluare Euro 7, după un lobby puternic din partea industriei





Publicația britanică The Guardian arată că consultantul Comisiei Europene, Clove, a recomandat impunerea unor emisii mai scăzute de dioxid de azot, dar executivul european a decis să lase această limită neschimbată, scrie Biziday.
Acest gaz, eliberat în aer de motoarele cu combustie, în special de cele diesel, este asociat cu aproape 50 de mii de decese premature anual, în Uniunea Europeană și Marea Britanie.
Publicația britanică a aflat că, în final, Comisia a fost de acord să renunțe la majoritatea criteriilor de poluare noi pentru norma Euro 7, care vor fi diferite de cele Euro 6 doar în privința emisiilor provocate de anvelope și de frânele autovehiculelor, dar ar exista, la schimb, un acord tacit din partea industriei auto de a elimina complet, din 2035, motoarele cu combustie internă (benzină și motorină).
Parlamentul European va vota joi proiectul de lege privind Euro 7, iar apoi urmează votul Consiliului European, în care sunt reprezentate statele membre.
Sursa: biziday.ro
Comentariile portalului
Au fost scoase linkurile din motive tehnice și de obicei facem acest lucru: pe telefon, linkurile lungi scot textul și sigla în afara ecranului. Faceți capturi câte vreț (...)
De ce ati taiat ce 4 adrese de web prin care demonstram cele scrise ! Ati lasat:"La pct. 4 gasiti si raspunsul Inspecoratului de Stat in Constructii ", oare de ce ? Sa creada (...)
Cetățene dragă, dacă tot mă citezi, fă-o cum se cuvine: "românor nu le plac "molâii șmecherași și mincinoși uneori". Cetățene dragă, voi aț (...)