UE va relaxa noua legislație privind standardul de poluare Euro 7, după un lobby puternic din partea industriei





Publicația britanică The Guardian arată că consultantul Comisiei Europene, Clove, a recomandat impunerea unor emisii mai scăzute de dioxid de azot, dar executivul european a decis să lase această limită neschimbată, scrie Biziday.
Acest gaz, eliberat în aer de motoarele cu combustie, în special de cele diesel, este asociat cu aproape 50 de mii de decese premature anual, în Uniunea Europeană și Marea Britanie.
Publicația britanică a aflat că, în final, Comisia a fost de acord să renunțe la majoritatea criteriilor de poluare noi pentru norma Euro 7, care vor fi diferite de cele Euro 6 doar în privința emisiilor provocate de anvelope și de frânele autovehiculelor, dar ar exista, la schimb, un acord tacit din partea industriei auto de a elimina complet, din 2035, motoarele cu combustie internă (benzină și motorină).
Parlamentul European va vota joi proiectul de lege privind Euro 7, iar apoi urmează votul Consiliului European, în care sunt reprezentate statele membre.
Sursa: biziday.ro
Comentariile portalului
se tot incurajeaza si promoveaza cumpararea de autovehicule electrice dar infrastructura nu este pregatita pentru asa ceva
.... până la urmă,era ineficient,daca nu se mai folosea...parca eram.la.petrosani,sau Lupeni...cu turnuri și furnale care aduc aminte de un oraș Arad ,care câ (...)
la modelul de notare sant ffbuni note de procente