duminicã, 6 octombrie, 2024

Special Arad Logo

    Trenurile „înfierbântate” ale Regiotrans cedează din nou, iar pseudo-gările ajung în ruine

    de Mihai Todoca | 21 iunie 2016, 2:21 PM | Recomandările editorilor | Știri Arad

    2

    Știri Arad. Este știut faptul că trenurile aparținând companiei de căi ferate Regiotrans au avut probleme în trecut. Nu mai târziu de anul trecut, multe dintre acestea nu au mai primit licență de transport din partea Autorității Feroviare Române, iar abia după multe intervenții tehnice au reintrat în circuit.

    Aceste intervenții tehnice au fost în fapt doar petice. Motoarele se supraîncălzesc, fiind în pericol de a lua foc. Conductorul oprește trenul în câmp, iese în viteză din cabina lui pentru a face reparațiile necesare:

    „Unde-i cheia aia, băga-mi-aș…”

    În gara din Semlac, trenul a venit cu întârziere de la Nădlac, însă cu un efort din partea conductorului, a ajuns la timp în gara din Arad-Fortuna.

    O pseudo-gară, la care s-a promis că se va renunța odată ce va fi inaugurată Gara Arad. Nu s-a întâmplat. Astfel, la Fortuna călătorii se dau jos dintr-un tren supraîncălzit care a fost în pericol să ia foc (dacă lua foc în câmp, la ce fel de pericol ar fi fost supuși?) și se dau jos într-o gară mizerabilă pe jumătate ocupată de copaci căzuți, iar cealaltă jumătate de gunoaie.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Sa vedeti cum arata ruta Arad – Sampetru German…nici o gara nu cred ca ar trebui autorizata deoarece intre treapta de la tren si peron este o distanta mult prea mare. Sigur sunt si acolo ceva norme dar bineinteles in Romania totul se rezolva….

      0 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    1 + 7 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.