Trenurile „înfierbântate” ale Regiotrans cedează din nou, iar pseudo-gările ajung în ruine
Știri Arad. Este știut faptul că trenurile aparținând companiei de căi ferate Regiotrans au avut probleme în trecut. Nu mai târziu de anul trecut, multe dintre acestea nu au mai primit licență de transport din partea Autorității Feroviare Române, iar abia după multe intervenții tehnice au reintrat în circuit.
Aceste intervenții tehnice au fost în fapt doar petice. Motoarele se supraîncălzesc, fiind în pericol de a lua foc. Conductorul oprește trenul în câmp, iese în viteză din cabina lui pentru a face reparațiile necesare:
„Unde-i cheia aia, băga-mi-aș…”
În gara din Semlac, trenul a venit cu întârziere de la Nădlac, însă cu un efort din partea conductorului, a ajuns la timp în gara din Arad-Fortuna.
O pseudo-gară, la care s-a promis că se va renunța odată ce va fi inaugurată Gara Arad. Nu s-a întâmplat. Astfel, la Fortuna călătorii se dau jos dintr-un tren supraîncălzit care a fost în pericol să ia foc (dacă lua foc în câmp, la ce fel de pericol ar fi fost supuși?) și se dau jos într-o gară mizerabilă pe jumătate ocupată de copaci căzuți, iar cealaltă jumătate de gunoaie.
Comentariile portalului
Vicele Faur, demisia si dovedit ca esti doar o unealta otravita a lui Falca, esti un incapabil si acum iti impungi odrasla in fata alt (cenzurat de readctie). Dar nu (...)
In fine,Aradul este onorat de un veritabil om politic,de anvergura europeana,nu de venituri sau alti doctori ce au ajuns sa ne reprezinte.
unde e marele viceprimar cu gura mare ? i s-a spus sa stea cuminte , in banca lui ? dar despre cazul cu fetita peste care a cazut usa de la sala de (...)