Trenurile nu vor circula pe ruta Cluj-Oradea din ianuarie 2024. CFR anunță lucrări ample de modernizare
Între Cluj și Oradea, pe magistrala 300, nu vor mai fi trenuri directe cel puțin în 2024, fiindcă încep lucrările de modernizare și electrificare a liniei, proiect de aproape două miliarde de euro, scrie HotNews.
Finalizarea lucrărilor de infrastructură feroviară pe toate cele patru loturi este estimată pentru anul 2026
Circulația feroviară va fi închisă în total pe 89 de km între Cluj și Oradea, iar pe 28 de km trenurile vor circula pe un singur fir. Pe 22 de km vor fi microbuze sau autobuze, în loc de tren.
„În cadrul proiectului de «Electrificare și reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor» se vor desfășura lucrări simultan pe toate cele patru loturi, respectiv: Lot 1 Cluj Napoca – Aghireș, Lot 2 Aghireș – Poieni, Lot 3 Poieni – Aleșd, Lot 4 Aleșd – Frontieră Ungaria.
Estimăm închiderea totală a circulației feroviare pe intervalele Aghireș – Poieni (linie dublă) și Poieni – Aleșd (linie simplă), începând cu luna ianuarie 2024. Menționăm faptul că, începând cu 01.01.2024, când circulația trenurilor va fi închisă pe distanța Aghireș – Huedin (parte din Lot 2 Aghireș – Poieni), trenurile vor circula alternativ, pe câte un fir pe secțiunea Cluj Napoca – Aghireș, urmând ca pentru relația Aghireș – Huedin să fie puse la dispoziția călătorilor mijloace auto pentru transbordare. În ceea ce privește circulația trenurilor de marfă, menționăm faptul că aceasta va fi retrasată pe rute alternative. Finalizarea lucrărilor de infrastructură feroviară pe toate cele patru loturi este estimată pentru anul 2026”, transmite CFR SA, potrivit hotnews.ro.
Comentariile portalului
Și ziaristu le-a oprit pe cluburile din Arad să aibe echipe? Adevărul apare clar în titlul articolului
Ar fi de preferat, să rămână acolo!
Felicitări ministrului maghiar! Dovedește că are coloana verticală și apară interesele țării și ale poporului maghiar.