joi, 19 septembrie, 2024

Special Arad Logo

    S-a montat tablierul central la podul Centurii de Est Arad | Video

    de Raluca Medeleanu | 31 august 2024, 4:35 PM | Administraţie | Știri Arad | Topic special

    1

    Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) a postat un video în care prezintă stadiul avansat al lucrărilor la podul din cadrul Centurii de Est Arad, care face o nouă legătură între cele două regiuni: Banat și Crișana.

    În videoul postat pe pagina oficială de Facebook a instituției, se pot observa operațiunile de montare a tablierului central al podului peste râul Mureș, parte din centura Arad Est, aflată în lucru în zona localităților Vladimirescu și Fântânele.

    Antreprenorul lucrării este firma PORR Construct, iar DRDP Timişoara este supervizor al acestei investiții lansate de Consiliul Judetean Arad în parteneriat cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), prin realizarea proiectului urmărindu-se fluidizarea traficului, deviind traficul greu în afara municipiului pe această nouă rută, care va lega DN 69 Arad – Timișoara cu DN 7 Arad – Deva.

    Despre progresul lucrărilor a făcut o scurtă informare și Iustin Cionca, președintele Consiliului Județean, în ședința de CJ de joi, unde i-a informat pe consilieri despre șantierele care se află în desfășurare pe raza județului Arad: „Avansăm cu lucrările pe toate șantierele rutiere aflate în desfășurare: Mâsca – Măderat – Arăneag, Lipova – limită județ Timiș, Seleuș – Șicula și, bineînțeles, cea mai importantă lucrare, Centura de Est a municipiului, cu pod peste Mureș și pasaj peste cale ferată (care se află într-un stadiu mai avansat decât podul, n.red.). Tot în acest domeniu, s-a semnat contractul și pentru realizarea proiectului tehnic al modernizării drumului județean Lipova- Neudorf”, a declarat Cionca.

    Termenul de execuție a Centurii de Est este ianuarie 2025, un termen care se preconizează a fi respectat. Cu acest nou segment finalizat, se va încheia complet inelul de centură a municipiului Arad. Investiția este în valoare de 308 milioane lei.

     

    • Citește și: Contribuția CJ pentru varianta de ocolire Arad Est este de circa 7 milioane lei · Special Arad

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Hmmm…
      A făcut cineva un calcul CÂT A DURAT execuția acestui pod, construit ÎN VARIANTĂ CLASICĂ (mult mai lung și curbat – dacă văd bine în poze), de la momentul primei lopeți de pământ săpate, până în prezent și CÂT DUREAZĂ DEJA „nielcocoșagul” de pe str. A.Șaguna, cu hobanele lui stupide ???
      .
      Ba, mai mult, „hobanatul” deși e drept, e amplasat DECALAT față de axele străzilor A. Șaguna (pe o parte) și cea a Economului (Berlin), astfel că ambele urcari sunt în „S”, și când vei ajunge să-l traversezi, vei fi „țanțoș” ca un păun, de mirificele sale hobane, dar vei merge în în zig-zag, „ca pișatul boului” (scuzați expresia neacademică)…
      Bine, cel puțin, că varianta clasică a podului facut de Porr, deși e curbat, are un acces cursiv, normal.
      .
      Aaaa…, diferența e că acesta e făcut pe Fonduri Europene, de o firmă europeană (care, mai dă și ea, câteodată, „rateuri” când lucrează pe banii…. Primăriei, recte a arădenilor), și celălaltă lucrare, care A PIERDUT FINANȚAREA EUROPEANĂ, datorită nielcoșagului stupid și nejustificat, și a firmei „de casă” care l-a implementat (cu depășiri peste depășiri ale termenelor de finalizare și nu datorită aburelii idioate cu „accesul vehicolelor neecologice peste el” !).

      +5 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    0 + 7 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.