joi, 28 martie, 2024

Special Arad Logo

    ExclusivRușine, Gheorghe Falcă, de trei ori rușine! Craterele din pista de biciclete pun în pericol siguranța și sănătatea arădenilor (FOTO)

    de Andrei Fuliaș | 15 noiembrie 2016, 9:51 PM | Administraţie | Recomandările editorilor

    7

    Am ajuns ca, din păcate, nimic să nu ne mai mire. Dar absolut nimic! Cel puțin săptămânal arădenii se confruntă cu o rușine. Deși, dacă stăm bine să ne gândim, rușinea nu e neapărat a lor, e a celor care administrează de ani buni această urbe și chiar acest județ. Dar totuși, arădeni fiind, rușinea este a noastră a tuturor, fiindcă indiferent că responsabilii direcți sunt cei aleși, co-responsabili suntem și noi, cei care i-am ales.

    Cum spuneam, nimic nu ne mai miră, iar rușinea este cuvântul care caracterizează ceea ce se întâmplă (sau nu se întâmplă) în municipiul și județul Arad. Ne-am făcut de rușine cu cele două pasaje care stau neterminate de vreo 4 ani, iar politicienii aruncă pisica moartă din curtea unora în curtea altora. Ne-am făcut de rușine cu niște drumuri execrabile, iar cel mai elocvent și probabil unul dintre cele mai rușinoase drumuri județene din România este DJ 709, adică drumul Arad-Șiria. Și responsabilitatea pentru această rușine a fost aruncată la fel, de la PNL la PSD și invers. Ne-am făcut și continuăm să ne facem de toată rușinea la fiecare ploaie, mai multe zone din oraș fiind inundate după fiecare amărâtă de ploaie. Ne-am făcut de rușine cu Aeroportul, în care s-au investit o grămadă de milioane de euro și unde nici conducerea, nici acționarul, nu sunt capabili să atragă nici măcar un operator pentru zboruri. Ne-am făcut de rușine cu un președinte de CJ arestat pentru luare de mită. Ne-am făcut de rușine cu spitalele, iar aici vorbim despre Spitalul Matern care stă să cadă peste mămici și nou-născuți, despre secțiile de Pediatrie despre care dacă spunem că sunt focare de infecție suntem blânzi la vorbă, despre secția de Boli Infecțioase care de fapt este o secție infecțioasă, despre un nou spital TBC construit și pe care s-a așternut praful de vreun an de zile, despre noul Ambulatoriu de la Spitalul Județean în care, odată construit, au fost găsite anumite nereguli în legătură cu licitațiile și câteva milioane de lei au fost cerute de Ministerul Sănătății înapoi și, nu în ultimul rând, despre Unitatea de Primiri Urgențe în care la puțin timp după inaugurare a început să plouă. Ne-am făcut de râs și la capitolul sport, iar întreaga țară a putut vedea în nenumărate rânduri terenurile impracticabile pe care Aradul le are și cu care administrația se laudă, iar aici nu credem că mai este nevoie să intrăm în detalii. Ne-am făcut de râs cu străzi proaspăt asfaltate și sparte la scurt timp pentru că (chipurile) au apărut avarii, desi nu era vorba despre așa ceva, ci despre lucrări de modernizare la instalațiile de gaz. Iar cel mai elocvent caz este lucrarea de pe Bulevardul Vasile Milea, unde procurorii s-au și autosesizat în urma unui articol apărut pe Special Arad. Ne-am făcut de râs cu licitații trucate, descoperite și făcute publice tot de Special Arad. Ne-am făcut și continuăm să ne facem de râs cu o mulțime de lucruri, desi nu nouă ar trebui să ne crape obrazul de rușine, ci lor, celor care ne conduc de atâta vreme.

    Și să revenim la subiectul la care facem referire încă din titlul acestui material. Astăzi, am primit câteva fotografii de la unul dintre cititorii noștri, fotografii care arată cum pista de biciclete din cartierul Gai, despre care se putea spune că este singura pistă într-adevăr practicabilă din municipiul Arad, s-a dovedit a fi la fel de proastă ca mai toate lucrările din Arad. O bucată de vreo patru/cinci metri pătrați de asfalt efectiv s-a surpat.

    Nu ne rămâne să mai întrebăm decât un singur lucru: câtă rușine mai trebuie să îndure arădenii?

    pista-bici-gai-2 pista-bici-gai-3

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. In Fukuoka, Japonia, saptamana trecuta s-a surpat o portiune de drum de sase benz+trotuare (30m L*27m l*15m h). Peste 48h groapa a fost umpluta si drumul+trotuarele refacute complet. Doar avizul de siguranta a facut ca operatia intreaga sa dureze o saptamana. Articolul sursa poate fi gasit pe theguardian.com. La felul cum se lucreaza la noi, as spune ca ar fi durat vreo 2 ani. Asta fara ca PNL sa se umfle reciproc in pene cu PSD-ul.

      +10 voturi
      +1
      -1
    2. Cele mai scumpe asfaltări pe m2, m, cm2, km … cu ori ce unitate de măsură doriți să faceți comparația, din UE, le are România! La banii cheltuiți, dacă comparăm durabilitatea, România se situează tot pe primul loc, … la Cea mai Proastă Calitate și Durabilitate. De ce?

      Pentru că suntem o nație de ”Javre Coruptibile” și hoți.
      Branșa asta a asfaltărilor, este extrem de infectată de toate scursurile și mafioții din România. Pe toată linia de la asfalt la Șefia Beneficiarului se Fură MITA/ȘPAGA/CIUBUCUL/ZECIUIALA…”Mica Atenție”. De unde știu?
      Verificați singuri. Toți cei ce au o cât de mică legătură cu această bransă, afișează opulența bunăstării, fără nici un fel de jenă. Au salarii declarate la fisc, ca tot românul, dar bunăstarea lor este mult și peste nivelul mediu din UE. ”Trăiesc Bine” din bani furați! Așa cum ia sfătuit Băselu, alias Alibaba.

      Mai toate din drumurile asfaltate sunt Proiectate din start deficitar, fiindcă nu sunt adaptate la traficul real. Pe drumurile județene de exemplu, circulă camioane de tonaj mult mai mare decât cel la care rezistă asfaltul așternut. În câțiva ani ”noua” asfaltare inaugurată de ”Tartorii Proiectului/Mafioții Nr1” (cei ce taie panglica, sunt în mai toate pozele din media) se face ”Varză”. Nimeni nu este tras la răspundere. Nimeni nu este Verificat/Controlat de instituțiile înființate să o facă.

      Și cea mai mare bătaie de joc este mereu arhicunoscuta declarație ”Totul este Legal”. Am auzito și văzuto scrisă și de falcă.

      Alooooooo DNA-ul!!!! Foarte Scump și Foarte Prost calitativ = MAFIA ASFALTĂRILOR!!!! Incă Voi nu ați înțeles până acum? Câți zeci de ani vă mai trebuie și vouă să descoperiți ”formula hoției”?

      +8 voturi
      +1
      -1
      • Nu cred ca grosimea asfaltului este problema ci felul cum s-a facut terasamentul, faptul ca au lucrat superficial, nu au folosit materiale adecvate si nu au respectat nicio procedura sau timp tehnologic.
        Totul a fost un heirupism superficial sa dea bine pe foaie.

        +5 voturi
        +1
        -1

    Scrie un comentariu

    4 + 7 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.