miercuri, 1 mai, 2024

Special Arad Logo

    Proiectul „Copii suntem toți” a atras 70 de participanți cu CES și dizabilități

    de Dan Lazăr | 18 aprilie 2024, 8:20 AM | Recomandările editorilor | Sport | Știri Arad

    0

    La Școala Gimnazială „Aurel Vlaicu” din Arad a fost, miercuri, o atmosferă specială, cu multe emoții, trăiri și mult curaj din partea elevilor participanți la evenimentul „Copii suntem toți”, un proiect educational național structurat pe trei secțiuni.

    „Am avut oaspeți de seamă din mai multe școli și licee arădene și prin transpunerea elevilor în competiția sportivă s-a reușit integrarea și adaptarea copiilor cu cerințe educaționale speciale și a copiilor cu dizabilități la un mediu școlar sportiv necesar obținerii nevoii de mișcare. După desfășurarea celor cinci probe de concurs toți concurenții au fost clasificați pe baza grilelor de punctaj fiind recompesati cu premiul I, II și III.

    La festivitatea de deschidere și premiere, toți copiii au fost recompensați cu premii și ne-am bucurat de prezența prof. Tanchis Adrian (reprezentant CJRAE), prof. Zagorka Milencovici (inspector școlar pentru învățământ special), prof. Lucian Rodica (inspector școlar pentru Educație Fizică), prof. Frățilă Flavia (director Școala Gimnazială „Aurel Vlaicu” Arad) și prof. Stoica Flavius (coordonator și inițiator proiect). Felicitări tuturor membrilor comisiei care au contribuit la dezvoltarea proiectului și tuturor profesorilor participanti la această competiție. Mulțumiri și sponsorului competitiei Profi Arad”, ne-au transmis organizatorii.

    Citește și: Prima ediție a proiectului „Copii suntem toți”

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    3 + 2 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.