sâmbãtã, 20 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Primăria Arad a stabilit  amplasamentele pentru comerțul ambulant cu flori

    de Mihai Todoca | 13 octombrie 2022, 9:16 PM | Știri Arad

    0

    Primăria Municipiului Arad a stabilit  amplasamentele pentru desfăşurarea comerţului ambulant cu flori în zona cimitirelor, în perioada 29.10.2022 – 01.11.2022. Acestea sunt următoarele:

     

    1. Cimitir Eternitatea – str. Poetului nr. 2-4:

    –  poarta I (str. Poetului intersecţia cu str. Câmpul Liniștii): 4 locuri;

    –  poarta II: 4 locuri.

    1. Cimitir Pomenirea – Calea Bodrogului nr. 1:

    –  poarta – 10 locuri.

    1. Cimitir cartier Grădiște – Calea Zimandului:

    – poarta I:   2 locuri;

    – poarta II:  2 locuri.

    1. Cimitir cartier Gai – str. Toth Arpad:

    – poartă: 2 locuri.

    1. Cimitir cartier Bujac – str. Dimitrie Țichindeal:

    – poarta I:   2 locuri;

    – poarta II:  2 locuri.

    1. Cimitir cartier Micălaca – str. Mioriței:

    – poarta I:   2 locuri;

    – poarta II:  2 locuri.

    1. Cimitir cartier Aradul Nou – str. Merișor:

    – poarta: 2 locuri.

    1. Cimitir cartier Sânicolaul Mic – str. Ioan Fătu nr. 76:

    – poarta: 2 locuri.

     

    Suprafaţa atribuită pentru un loc de vânzare este de 1,00 mp, iar fiecare comerciant poate ocupa un singur amplasament, cu asigurarea distanței de minim 2,00 m între amplasamente.

    Locurile de vânzare se vor atribui în limita stabilită, în ordinea numerelor de înregistrare a cererilor, pentru producători (cu atestat de producător), cu sediul social în judeţul Arad. Locurile rămase libere după repartizarea către beneficiarii menţionaţi se pot aloca acelor comercianţi care deţin coduri CAEN pentru comerţ ambulant cu sediul social în judeţul Arad.

    Cererile de ocupare a domeniului public, împreună cu documentația, se depun direct/personal de către solicitant sau prin împuternicit, în condițiile legii (procură/împuternicire notarială), la sediul Primăriei Municipiului Arad, Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) sau on-line, la oricare dintre adresele de e-mail ale instituţiei, respectiv [email protected] sau [email protected].

    Comerțul ambulant cu flori se desfășoară numai după achitarea taxei pentru ocuparea domeniului public la Direcția Venituri din cadrul Primăriei Municipiului Arad.

    Documentaţia pentru obţinerea acordului va cuprinde:

    -cererea tip pentru obţinerea acordului de ocuparea domeniului public, care se găseşte pe site-ul Primăriei Municipiului Arad, http://www.primariaarad.ro/ şi la Serviciul Relaţii cu Publicul şi Asociaţii de Proprietari (camera 5 din Palatul Cenad) din cadrul Primăriei Municipiului Arad;

    -copie buletin de identitate sau carte de identitate;

    -copie Atestat de producător (vizat la zi, fiind autorizat în vederea cultivării florilor);

    -acte firmă (copie certificat de înregistrare+certificat constatator, emise de Oficiul Registrului Comerțului), conform Legii nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice, asociaţiilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulteriore;

    -procură/împuternicire notarială – în cazul în care solicitantul este diferit de persoana care depune cererea.

     

    Condiţiile de desfăşurare a comerţului ambulant cu flori, în zona cimitirelor, din perioada 29.10.2022 – 01.11.2022, sunt următoarele:

    -marfa va fi expusă doar în perimetrul locaţiei stabilite;

    -este permisă doar comercializarea cu flori;

    -activitatea desfăşurată nu va afecta circulaţia pietonală și auto şi nici activitatea specifică zonei (circulația pe pistele de biciclete etc.);

    -se va respecta curăţenia domeniului public afectat;

    -se va deține la locul de vânzare acordul pentru desfășurarea comerțului stradal, eliberat de Serviciul Dezvoltare Urbană și Protejare Monumente din cadrul Primăriei Municipiului Arad, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului, care să coincidă cu identitatea persoanei menționate în acordul solicitat.

    În cazul constatării nerespectării  condițiilor stabilite, acordul se consideră retras de drept.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    6 + 0 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.