Postul TV „Russia Today” critică Marea Britanie, după ce a fost interzis. Nici în România nu mai emite

    de - | 3 martie 2022, 5:05 PM | Internaţional

    0

    Canalul rus de televiziune RT (Russia Today), susținut de statul rusesc, a criticat guvernul britanic după ce acesta a dispărut de pe toate platformele din Marea Britanie ca urmare a sancțiunilor UE, scrie BBC.

    Editorul-șef adjunct al RT, Anna Belkina, a declarat pentru Reuters că postul TV rus „a încetat de mult să se aștepte la vreo legitimitate sau motiv în încercările Marii Britanii de a reduce libertățile presei. Acum se pare că a uitat Brexit-ul și încearcă să forțeze influența și asupra restului Europei”.

    Propaganda în mass media rusească, în special la posturile TV, care sunt finanțate integral sau parțial de stat, deformează într-un mod flagrant realitatea de după graniță. Într-un reportaj BBC se arată că războiul din Ucraina este banalizat la extrem pe posturile TV din Rusia și se propagă ideea că ucrainenii sunt responsabili pentru atacarea propriilor orașe.

    Pe 28 februarie, și Guvernul României a anunţat eliminarea postului RT din grila companiilor de cablu, precum și a mai multor site-uri de propagandă rusă, sputnik.md, profitsmall.com și citestesitu.com, printre altele.

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    8 + 8 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.