joi, 25 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Nesimțirea Vodafone, taxată de Protecția Consumatorului. Cum își înșeală clienții firma

    de - | 4 octombrie 2016, 8:31 AM | Naţional | Recomandările editorilor

    1

    Potrivit ANPC, operatorul de telefonie mobilă Vodafone punea la dispoziţie o serie de oferte valabile 28 de zile pentru cartelele pre-paid care includeau minute, SMS-uri sau acces la internet.

    „În urma analizării reclamaţiilor consumatorilor, a rezultat că, deşi aceştia se aflau în perioada de valabilitate a ofertelor, serviciile de apelare au fost restricţionate pentru că erau condiţionate de un număr suficient de apeluri primite. Consumatorilor le era impusă o condiţie pe care le era imposibil să o respecte, numai profesionistul având capacitatea tehnică de a monitoriza apelurile primite. La fel se întâmpla şi în cazul beneficiilor oferite la reîncărcarea diferitelor cartele, consumatorii, pentru a putea utiliza beneficiile achiziţionate, fiind condiţionaţi de numărul de apeluri primite”, spun oficialii ANPC.

    Şi la ofertele cu minute şi SMS-uri naţionale nelimitate pentru cartelele reîncărcabile au fost constatate nereguli de inspectorii ANPC, potrivit News.ro.

    „Operatorul de telefonie mobilă consideră că utilizarea rezonabilă a serviciului înseamnă că numărul de minute al apelurilor iniţiate nu depăşeşte cu 500 numărul de minute primite. Website-ul prin care comerciantul îşi promova ofertele la aceste cartele nu menţiona aceste restricţionări. Prin utilizarea cuvântului «nelimitat» se înţelege faptul că nu există nicio restricţie”, mai arată ANPC.

    După ce a primit amenda de 50.000 de lei, compania Vodafone i-a anunţat pe inspectorii de protecţia consumatorilor că elimină mecanismul de restricţionare automată a serviciilor ca urmare a raportului dintre numărul de minute sau SMS-uri efectuate şi cele primite.

    sursa: realitatea.net

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Cei de la Vodafone din centru își obliga angajații sa muncească si 12 ore pe zi deși sunt cu norma de 8 ore. Nu le plătesc ore suplimentare, vorbesc urat cu angajații, amantlâcuri etc Au plângeri pe la Itm dar nu le face nimeni nimic. Ii pun pe angajați sa minta clienții pt a obține profit

      +2 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    4 + 9 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.