Vremuri grele și de jale pentru transportul în comun: IMPERIO are Alzheimer





Nu prea circulăm cu tramvaiul, dar când da, o facem lată – vorba aia. Fără să intrăm în alte povești cu peripeții, ideea e că este aproape imposibil să nu dai de un subiect pe un tramvai. Cu Imperio e o treabă distinctă. Faza e că ne place… și ne-ar plăcea ca toate tramvaiele comuniste și cele second-hand din anii ’90 să fie înlocuite de aceste noi modele verzi, dar – totuși – ar fi o pretenție prea mare să funcționeze la capacitate maximă?
L-am „vânat” de când s-a pus pe șine, dar spre marea noastră decepție, tot timpul era (sau erau – că-s două, ne-am lămurit… după ample și complexe cercetări) cu vreo 30 de minute în fața noastră. Nu ne mai miră decalajul temporal și orientativ.
L-am prins – într-un final fericit (mega-fericit) – la stația „Făt-Frumos”. Până aici, totul fain și frumos. Modern, minimalist, deocamdată curat – atât cât se poate cu vremea asta murdară – și, în plus, șmecher, în special cu acel LED Scroll Display care ne anunță ce stație urmează. Aici îi problema.
La Făt-Frumos ne anunța duios că urmează stația UTA, după care Electrometal (care ar fi fost în direcția opusă atunci), apoi, după ce am trecut de P-ța UTA, conform Imperio urmase „Galleria”… Era s-o nimerească, doar că am ajuns la celălalt mall, la Atrium. De aici putem spune că a ghicit ordinea normală a stațiilor, doar că trecusem deja și de Gara CFR: Fortuna, Electrometal din nou.
„Electrometal” o dată, „Electrometal” de două ori – pe ruta Făt-Frumos – Podgoria. Sau ăsta e genul muzical ce preferă Imperio? …Și stațiile – ca niște piese mp3 – sunt puse pe shuffle ?
Comentariile portalului
Odihna vesnica !!
Deci, infradtructura orașului e legată de sărbătorile religioase!?
Imi cer scuze,poate gresesc ,fara sa tin partea soferului si facand abstractie de functie,din video nu vad cu ce a gresit omul? Se pregateste sa intre in locul (...)