Filmul românesc „Teambuilding” a intrat direct pe primul loc în topul vizionărilor pe Netflix





Record în cinematografe, record şi pe Netflix. Filmul despre corporatişti „Teambuilding”, cu Matei Dima, Micutzu şi Şerban Pavlu, a intrat pe platforma Netflix de la 1 ianuarie. În doar două zile, filmul de comedie a ajuns pe primul loc în topul celor mai urmărite producţii de pe platforma de streaming, în România, potrivit Paginademedia.ro.
Producţia a devansat cu uşurinţă titluri precum „Glass Onion”, „A Knives Out Mistery” sau „A quiet place”.
Filmul „Teambuilding”, un titlu intens dezbătut şi în social media, a fost lansat la finele lui septembrie 2022 şi a avut până la sfârşitul anului, adică în trei luni, 983.000 de spectatori şi încasări de 23,16 milioane de lei, potrivit Cinemagia.
Comentariile portalului
Ipocrizia generalizată ridicată la rang de mitologie oficială...când colo....afăra-i vopsit gardu` înăuntru leopardu`
Stimați reprezentanți ai legii, o singură întrebare aș avea: În curtea DSP-ului oare când catadicsiți a vă uita, la neregulile cât carul, în urma multor, (...)
Toate la un loc !