Evidența Persoanelor îndeamnă arădenii să verifice valabilitatea buletinelor înainte de alegeri

    de Special Arad | 20 mai 2019, 12:03 PM | Recomandările editorilor | Știri Arad

    0

    imagine cu scop ilustrativ

    .

    Comunicat. Având în vedere faptul că în data de 26 mai 2019 vor avea loc alegeri europarlamentare, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad face un apel către toţi cetăţenii pentru a-și verifica termenul de valabilitate al actelor de identitate, în vederea evitării unor situaţii neplăcute de a nu-și putea exercita dreptul constituțional.

    Întrucât cetăţeanului român îi revine obligaţia de a deţine un act de identitate valabil, acesta va solicita Serviciului local de evidenţă a persoanelor de la locul de domiciliu, eliberarea unui nou document.

    Documentele pe care cetăţenii trebuie să le prezinte în susţinerea cererii pentru eliberarea actului de identitate, sunt:

    • Cererea tip pentru eliberarea actului de identitate;

    • Certificatul de naştere al solicitantului şi ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie;

    • Certificatul de căsătorie/hotărârea de divorţ definitivă şi irevocabilă/certificat de divorţ/certificatul de deces al soţului decedat, original şi copie ( după caz);

    • Documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu, original şi copie;

    • Consimţământul proprietarului spaţiului de locuit (după caz);

    • Chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate, respectiv 7 lei;

    În cazul persoanelor care nu pot prezenta toate documentele prevăzute de lege pentru eliberarea cărţii de identitate, acestea vor fi puse în legalitate pe linie de evidență a persoanelor cu cărţi de identitate provizorii care, potrivit legii, reprezintă documente de identitate, însă acestea nu constituie și documente de călătorie.

    În scopul asigurării condiţiilor optime de desfășurare a alegerilor europarlamentare, Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad şi cele 19 Servicii locale de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului, respectiv, mun. Arad, orașele Chișineu-Criș, Curtici, Ineu, Lipova, Nădlac, Pecica, Pâncota, Sântana, Sebiș, comunele Beliu, Gurahonț, Săvârșin, Socodor, Șiria, Târnova, Vinga, Vârfurile, Vladimirescu şi-au adaptat programul de lucru cu publicul astfel încât, să se asigure deservirea cât mai promptă în activitatea de eliberare a actelor de identitate.

    În acest context, Serviciile de evidenţă a persoanelor de pe raza judeţului îşi vor desfăşura activitatea sâmbătă 25.05.2019 între orele 8,00 – 16,00 şi duminică 26.05.2019 între orele 7,00 – 21,00.

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    3 + 7 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.