miercuri, 17 iulie, 2024

Special Arad Logo

    Update Blocaj total între Vladimirescu și Arad, pe DN 7. O locomotivă s-a stricat. Traficul a fost reluat la ora 15.00

    de Alin Olteanu | 3 iunie 2023, 1:42 PM | Știri Arad

    4

    Între Vladimirescu și Arad traficul este blocat din cauza unei locomotive care s-a blocat la nivelul trecerii de cale ferată. Mașinile sunt deviate, de pe șoseaua de centură, înspre intersecția drumului Arad-Șiria cu cel înspre Vladimirescu. Se circulă pe strada Gării din Vladimirescu, până la intersecția din centru și de acolo se reia traficul pe DN 7, înspre Deva.

    UPDATE

    În jurul orei 15, locomotiva a fost reparată și traficul s-a reluat.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. S-a stricat, pe naiba…!
      .
      Se întâmplă a nu știu câta oară…:
      – din cauza soluției tehnice cam ciudate (nu știu daca mai există alta similară, în țară, sau chiar în lume … 🤔), intersecția liniei ferate electrificate cu cea de tramvai, face ca liniile lor de curent să se intersecteze în cruce (pt a nu fi agățate de pantografele de la tramvai sau de la locomotivă), dar SUNT FĂRĂ TENSIUNE PE ELE, pe o porțiune de câțiva zeci/sute de metrii.
      Asta, deoarece tensiunile de alimentare ale tramvaielor și locomotivelor sunt foarte diferite (aprox. 1000V vs. 27000V).
      De aceea, cånd traversează un tren zona de la barieră și linia de tramvai, ÎȘI IA ELAN, COBOARĂ PANTOGRAFUL (ca să fie sigur că nu-l agață de firul de tramvai), și apoi , după ce trece de zona „moartă” (fără tensiune pe fir), ridică pantograful și continuă tractarea vagoanelor.
      .
      Ei, dacă vreun mecanic de locomotivă, e mai puțin obișnuit cu „găselnița arădeană” (care înlocuiește construcția UNUI VIADUCT SERIOS !!!😣), sau dacă are vreun vagon frânat, e posibil ca să NU AIBĂ ELAN SUFICIENT și să mai ajungă cu locomotiva ÎN ZONA CU TENSIUNE PE FIR , – râmânând, astfel, imobilizat, cu tot trenul, în „zona moartă” (fără curent) din mijlocul barierei (cum s-a întâmplat acum și încă în alte destule cazuri …😉).
      .
      Pt rezolvare urmează o procedură cam complicată (pt CFR-ul nostru), care constă în aducerea unei locomotive Diesel de undeva, aprobarea de a intra PE LINA OCUPATĂ de trenul rămas fără curent (cu o multime de confirmări ierarhice), iar apoi tractarea sau împingerea trenului până în zona cu tensiune sau pînă la prima stație).
      .
      PS:
      Și-atunci cum să ne mirăm că nimeni nu și-a bătut capul cu tratarea și conservarea unui bâtrân stejar bolnav, când, de peste 50 de ani NIMENI NU ȘI-A BĂTUT CAPUL cu construcția unor viaducte sau, măcar pasaje subterane (cu funcție alternativă de „pescărie” la ploi abundente 😉) la niciuna din cele 3 (4) bariere CFR de la ieșirile importante ale Aradului ?! 😠

      +23 voturi
      +1
      -1
      • Aveți dreptate. Însă, v-as ruga sa vă adresati ENEL-ului cu o problemă. Stiti probabil când o să vă răspundă?… Dacă nu stiți, întrebati-i pe alții. Ei bine, la fel și în cazul CFR-ului. Dacă pot să răspundă după „ani de zile”, asa fac. Revenirea noastră, deocamdată, a fost că s-a deblocat circulația. În rest, răspunsul oficial nu depinde de noi…însă îl asteptăm Vă multumesc oricum pentru comentariu.

        +1 voturi
        +1
        -1

    Scrie un comentariu

    3 + 6 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.