sâmbãtã, 27 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    Consiliul Județean Arad a închis drumul Măderat-Târnova pentru ca DSE să lucreze. Dar, pe „șantier”, de două zile nu există niciun muncitor

    de Mihai Todoca | 7 noiembrie 2023, 2:57 PM | Administraţie | Știri Arad | Topic special

    9

    După ce că drumul de la Agrișu este decopertat încât mașinile abia circulă cu 20 de km pe oră, drumul Măderat-Târnova a fost închis. Șoferii care doresc să ajungă la Târnova și mai departe, nu au de ales decât să ocolească pe la Pâncota sau să își rupă bucșele și bieletele pe ruta ocolitoare de la Agrișu. O decizie pe cât de halucinantă, pe atât de prostească. Cum să închizi un drum și să decopertezi ruta care ar fi trebuit să fie ocolitoare?

    Mai mult decât atât, deși sunt marcaje care anunță închiderea drumului, acestea s-au dovedit a fi insuficiente, pe sectorul de drum circulându-se chiar pe terenul arabil. Decizia de a închide drumul aparține exclusiv Consiliului Județean Arad care a răspuns pozitiv cererii constructorului de a restricționa accesul auto pentru a finaliza lucrările pe acest sector de drum care include și realizarea unui podeț.

    Drumul Măderat-Târnova, închis din 28 octombrie până… e gata lucrarea

    Din informațiile pe care le deținem, drumul este închis, cu acordul Poliției Rutiere, din 28 octombrie până la finalizarea lucrării.

    Cu toate acestea însă, oamenii au de suferit, ritmul este unul atât de lent, încât azi la amiază, când ne-am deplasat în zona Măderat-Târnova, lucrarea era exact în stadiul în care am lăsat-o cu o zi înainte când am trecut din nou pe-acolo, adică un șantier gol, fără vreun muncitor care măcar să se facă că lucrează. Situația este cu atât mai gravă cu cât „craterul” unde va fi podețul poate deveni un pericol mortal pentru cei care vin de la Târnova și nu observă semnul de „Drum închis” montat pe un stâlp (mult în partea dreaptă, foarte ușor de trecut cu vederea) și atât.

    Un singur utilaj lăsat de-a curmezișul drumului anunță că nu se mai poate continua drumul, care doar pe alocuri este refăcut (el fiind chiar în regulă făcut), altfel un șofer care circulă noaptea poate sfârși ușor în fiarele ce vor face parte din podeț.

    Conform informațiilor noastre, CJ Arad trage speranța că lucrările vor fi finalizate în acest weekend, motivul pentru care acestea nu au fost terminate în iulie, așa cum trebuia, fiind starea vremii. Ba caniculă, ba ploi, ba inundații. Ba firma DSE…

    Azi, și ieri după cum am mai menționat, nu am avut parte de nici unele. Astăzi chiar a fost un timp frumos, plăcut, numai bun de a lucra. Însă… pe șantier am fost prezenți doar noi, și… coincidență sau nu, viceprimarul din Târnova, care a ajuns la câteva minute după noi. El pe de-o parte, noi de alta a podețului nefinalizat, așa încât nici mâinile nu ni le-am strâns.

    Deși s-au modernizat multe drumuri în județ, câteva dau semne de oboseală încă de la recepția lor, iar despre aceasta vom vorbi într-un material viitor. Acum nu putem decât să acordăm o bilă neagră mare șefilor Consiliului Județean Arad pentru că au închis drumul și nimeni nu s-a mai ridicat din fotoliile călduțe al instituției să „pună” biciul pe constructor ca să-și facă treaba pentru care e plătit din bani publici.

    Citește și: Arad. S-au trezit constructorii de drumuri din beție: nu mai văd în opt ca la Cuied, ci o „rup” dublu… că e între Măderat și Târnova!

    Erată:
    În articol a fost menționată inițial greșit firma Inteco Holding, însă este vorba de firma DSE. Din discuția telefonică pe care am purtat-o cu vicepreședintele CJ Răzvan Cadar referitor la acest drum, acesta a menționat că reprezentanții firmei Inteco Holding ar fi cerut avizul Poliției Rutiere, dar verificările ulterioare au concluzionat că este vorba despre firma menționată anterior (DSE). Ne cerem scuze pentru confuzia creată.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. La voi asfaltul e pateu. Tasatoatele sunt cele ce se folosesc la alei. 🙂 plm de boscheți. Cum sa tina drumul, cum? Pe Târnava dud, de ce s-a putut face ok in aceiasi bani? Aa nu a fost porr, aia ce cotizează la ciuma galbena a asfaltului. Agrisu mare Târnava, e la fel. Asfaltul pur și simplu se decojeste!!! Futu-va neamu’ cu telescoape în gura.

      +5 voturi
      +1
      -1
    2. Cum sa închizi un drum și sa deviezi circulatia pe un drum complet distrus Maderat-Agris, care și acest drum trebuia sa fie deja asfaltat pana la Masca. Și tablele de informare cu drum închis sunt făcute cu picioarele și puse la „vedere”. Bravo pentru aceasta lucrare. Niște imbecili…..

      +4 voturi
      +1
      -1
    3. Dupa cum vedeti, CJA, parca cauta cu lumanarea cei mai dobitoci constructori, cele mai cretine firme ( dupa cum lucreaza si la ce calitate ) si cum sa-si bata joc de o buna parte din judet Fac ei asa din cand in cand cate un consiliu, asa, de plictiseala, in fotoliile lor comode si i-si spun, bai, noi suntem consiliu judetean, avem salarii faine de tot si degeaba, ia, hai sa ne batem noi joc de judet, asa, macar de o parte serioasa din el.. Cum mama masii, in prag de iarna, tu, CJA inchizi un drum, unicul practicabil ( nu bun, nici pe departe, ci doar practicabil ) in intreaga zona in timp ce varianta, unica, pe la Maderat – Agris, oricum e praf, ca ai decopertat, cum sa-l dai in lucru in prag de iarna la niste dobitoci care nu l-au facut in Iulie ca le era prea cald si a plouat, bineinteles ca nu sau apucat nici in August, nici in Septembrie, nici in Octombrie, dar sau apucat acuma in Noiembrie sa-l taie ( ca sa fie siguri ca pe acolo nu mai trece nimeni ) si apoi sa nu mai lucreze nimeni acolo cu zilele, efectiv dispar. Acuma or sa zica ca si in vara, pai, fraierilor, important e sa va luam banii, acuma iara nu putem lucra ca e prea frig si ploua, chiar mai mult, mult mai mult ca vara, cand tot din cauza asta n-am lucrat. Important e sa ne batem joc de voi, de mii de oameni care circulati zilnic pe acolo, ca nu aveti incotro, sa fim siguri ca va blocam pe toti. Pai, ba, dobitocilor, n vara spuneti ca nu ati avut conditii, apoi e de noaptea mintii ca la mijloc de Noiembrie nu poate fi mai bine, ci clar mai rau ca atunci, ca e inceput de iarna, frig, ploi, noroaie, acusea si zapada. Toti ne facem praf masinile pe desfundatura de la Maderat la Agris, dar ce va pasa voua, mirificilor din CJA. O sa tineti zona blocata pana-n primavara iar atunci vor fi din nou ploi si tot asa, la nesfarsit ? Cum mama gaii poti sa-ti bati joc in asa hal de o intreaga zona de judet ? Ce frast faceti ba, aia din CJA, ce dobitoci aveti prin birouri ? Cu ce creier ganditi, de fapt, oare aveti creier ? Dormiti bine pe scaunele alea caldute, pe banii nostrii ? Ar trebui sa va scoatem cu furcile de prin birouri si sa va punem sa mergeti non-stop, pe jos, 8 ore pe zi, dus-intors pe traseul asta Maderat – Agris – Tarnova si retur. Non stop, in turma., ca asta sunteti, o turma de dobitoci.

      +2 voturi
      +1
      -1
    4. Inevitabila erată la erată.
      Inteco Holding a decopertat și încărcat fundația DJ709A intre Măsca si Araneag încă din primăvară.
      De 5 luni șantierul este abandonat iar după aventura cu inchidererea drumului județean între Măderat și Târnova DJ709A a devenit impracticabil.
      Bătaie de joc pe care doresc ca locuitorii din zonă să nu o uite la alegerile viitoare.
      „Elis pavaje ” asfaltează cu succes Transalpina Apusenilor în Alba în schimb în Arad nu au loc de veșnic abonatele Inteco și DSE.

      0 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    8 + 4 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.