DRDP: „Drumul de legătură dintre DN69 Arad – Timișoara și autostradă, realizat în procent de 42%”





Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara informează că lucrările pentru realizarea drumului de legătură dintre DN69 Arad – Timișoara și autostrada A1 sunt realizate în procent de 42%.
Lucrările sunt realizate de Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj S.A., valoarea totală a investiției fiind de 189.571.920,62 lei, fără TVA (circa 46 milioane euro), bani asigurați din fonduri europene nerambursabile.
Amintim că nopțile trecute, traficul a fost oprit pe autostradă, pentru a permite muncitorilor să monteze grinzile și predalele noului pasaj.
„Pe șantierul drumului de legătură dintre DN 69 Timișoara – Arad și autostrada A1, echipele antreprenorului se axează pe activitatea la structuri, la pasajele și podurile de pe traseu. Stadiul proiectului este de aproape 42%.
La pasajul care va fi parte din noul nod rutier de pe autostradă, la km 508, au fost montate toate grinzile peste deschiderea principală. Pasajul peste A1 va avea în total trei deschideri. Cele patru grinzi peste autostradă au o lungime de 37 metri fiecare, iar cele opt grinzi laterale au fiecare 28,6 metri. Activitatea este susținută și la celelalte pasaje și poduri, precum și la podețe.
Continuă lucrările de terasament (așternere strat de formă, fundație de balast, compactare) și se fac lucrări pregătitoare pentru montarea tubului de protecție pentru conducta de gaze naturale.
Reamintim că lungimea noii căi de acces dinspre Timișoara (zona Sânandrei) spre A1 (zona Pișchia) va avea 9,9 km, două benzi pe sens, două poduri, patru pasaje peste drumul de legătură, două pasaje inferioare și trei noduri rutiere”, transmite DRDP Timișoara.
Citește și:
Încă o noapte cu circulația rutieră oprită pe Autostrada A1 Arad – Timișoara
Comentariile portalului
Nu am negat acceleraționismul și nici nu.mi-am propus să "lupt" cu el. Pur și simplu, deocamdată nu m-a convins. Da, bine ziceți, să mai așteptăm
Da, este o întrebare cu sens. Dar în toate direcțiile. Una este istoria și cu totul alta modul în care propaganda și ideologia se folosesc ulterior de ea. Și (...)
D-le Marginean. Ar trebui sa asteptam macar un an sa vedem cum e cu accelerationismul asta care de fapt este tendinta specifica globalistilor schwabisti de la WEF si nici Musk (...)