joi, 13 iunie, 2024

Special Arad Logo

    Curs online „inspector resurse umane”, în organizarea Camerei de Comerț Arad

    de - | 9 februarie 2022, 9:34 AM | Știri Arad

    0

    Camera de Comerţ Arad organizează începând cu data de 24 februarie 2022, cursul online INSPECTOR RESURSE UMANE. Durata cursului este de 14 zile (13 zile de training + 1 zi examen), orele vor avea loc în zilele de luni, miercuri şi joi, 3 ore/zi, în intervalul 17:00 – 20:00 şi se vor desfăşura online, pe platforma ZOOM.

    Pe lângă cadrul legislativ modificat, cursul oferă tuturor participanților o bogată cazuistică, combinând cadrul legal cu cazuri concrete din practică.

    “Serviciile oferite de inspectorul de resurse umane pot face obiectul unei activități independente, iar dacă acestea vin la pachet cu competențe din sfera securității și sănătății în muncă sau a contabilității, există posibilitatea de construire a unei cariere de succes”, a explicat președintele CCIA Arad, arh. Gheorghe Seculici.

    În urma participării la acest training veți avea următoarele beneficii:
    -veți cunoaste prevederile legislatiei muncii, cu noile modificări aduse
    -veți ști să interpretați corect noul cod al muncii
    -veți găsi soluțiile potrivite la problemele întâmpinate în practica de zi cu zi de la un expert în domeniu
    La finalul cursului, absolvenţii vor deveni INSPECTORI RESURSE UMANE, certificaţi conform ocupaţiei de INSPECTOR RESURSE UMANE din COR – cod 333304 .

    “În cadrul cursului au loc discuții libere pe baza suportului informativ și a legislației muncii. Metodele utilizate în predarea acestui curs sunt dintre cele mai moderne, facilitându-le cursanților o înțelegere ușoară și transformând acest curs de legislația muncii într-unul foarte accesibil. La finalul cursului de Inspector Resurse Umane, absolvenții vor fi capabili să opereze cu documentele care se găsesc într-un departament de resurse umane, să mențină relația cu autoritățile publice arondate Ministerului Muncii și cu Inspectoratul Teritorial de Muncă”, a precizat managerul CFP din cadrul CCIA Arad, prof. Carmen Crişan.

    Prin intermediul acestui curs, participanții vor dobândi competențe/abilități specifice cu privire la:
    1. Planificarea activităților
    2. Comunicarea cu angajații
    3. Aplicarea prevederilor legale referitoare la securitatea, sănătatea în muncă și în domeniul situațiilor de urgență
    4. Întocmirea documentelor de evidență a personalului
    5. Gestionarea documentelor de evidență a personalului
    6. Organizarea recrutării personalului
    7. Întocmirea registrului general de evidență al salariaților – VERSIUNEA NOUA
    8. Întocmirea statului de plată pentru personalul angajat
    9. Administrarea bazei de date de evidență a personalului

    Condiții acces: absolvenți de studii superioare și studii medii

    Acte necesare (în copie) pentru înscrierea la cursuri: BI/CI, diploma de studii, certificat de naștere, certificat de căsătorie (dacă este cazul).

    Informații și înscrieri la telefon 0730.188.299, prof. Carmen Crişan, [email protected].

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    4 + 8 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.