miercuri, 24 aprilie, 2024

Special Arad Logo

    CTP anunță că noile automate de bilete sunt indisponibile din cauza unor update-uri la soft

    de Raluca Medeleanu | 7 decembrie 2022, 2:14 PM | Știri Arad | Topic special

    0

    Vechiul și noul sistem de achiziționare a biletelor la Arad

    După ce a fost inaugurat la începutul lunii noiembrie, noul sistem de e-ticketing al Companiei de Transport Public Arad se află încă în teste, nefuncționând 100% corespunzător. La ora actuală, CTP atrage atenția călătorilor că automatele de bilete sunt indisponibile, fiind supuse unui update al programului.

    „CTP anunță publicul călător că, datorită update-urilor ce se fac la automatele de bilete nu este posibilă încărcarea cardurilor de călătorie cu nici un fel de abonament, prin urmare vă rugăm să vă îndreptați către punctele de vânzare CTP (Toneta Făt Frumos, Gară, Podgoria, Piața Romană, Zona II-III și sediul CTP din Calea Victoriei nr. 35 b – 37)”.

    Menționăm că nu funcționează încă nici toate panourile digitale care anunță ora de sosire a tramvaielor în stații, nici dispozitivele de validare a biletelor ori abonamentelor din interiorul tramvaielor. Probleme au fost semnalate de cetățeni inclusiv în ceea ce privește distribuirea cardurilor de tip abonament, întrucât personalul de la chioșcurile de bilete nu a fost în întregime pregătit să prezinte cu exactitate folosirea lor.

    Încă o lună de teste

    Amintim că în municipiu au fost amenajate 109 stații de tramvai, respectiv 33 de automate de bilete (care în primă fază încarcă cardurile cu cash, urmând în curând să fie activată și obțiunea de transfer de pe card bancar pe cardul de călătorie), respectiv display-uri digitale în tramvaie și autobuze, o aplicație nouă și un site dedicat, investiție realizată printr-un proiect pe fonduri europene de 2 milioane de euro. Noul sistem a fost implementat de Telelink Services, o firmă de origine din Bulgaria, care are reprezentanță și în România și care a prestat astfel de servicii în mai multe orașe din țară și străinătate. Firma a afirmat că sistemul de e-ticketing de la Arad este la ora actuală cel mai avansat dintre cele implementate în România.

    La momentul inaugurării din 1 noiembrie, municipalitatea anunța că noul sistem va fi în probe 2 luni, timp în care va funcționa în paralel cu vechiul sistem, perioadă în care vor fi efectuate și îmbunătățiri pe parcurs la cel nou.

    Rămâne de văzut dacă după această perioadă de probă, sistemul va începe să funcționeze corespunzător, ori va da în continuare rateuri.

    Urmărește Special Arad și pe Google News, Twitter, LinkedIn și Instagram!

    Distribuie articolul

    Scrie un comentariu

    5 + 6 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.