Creative Street Advertising: fiindcă reclama-i „pepsi” dacă nu e și inteligentă






Ca să ieși în evidență, trebuie să-ți faci reclamă, e clar, însă în ziua de azi, nici asta nu mai e garanția succesului. Ca să te distingi din mulțime, ar trebui să faci ceva inedit.
ArtPeople a strâns cele mai interesante reclame stradale creative:
Comentariile portalului
Că i s-au așezat multe prostii pe cap domnului CG nu încape nici o îndoială. Dar pentru că omul prea deștept pentru mulți n-a catadicit să ră (...)
Da, la partea aia ma refeream luata toata propozitia nu numai finalul, adica si "Altfel spus, jurnalistul lucrează cu faptele și cu circumstanțele producerii lor, ..." si ma refeream la (...)
Scuze, acum îmi dau seama că DVS nu sunteți în stare să scuipați gălușca otrăvită...Aveți grijă, sănătatea e mai importantă ca (...)