Consiliul Județean a semnat un parteneriat cu o televiziune și un radio private din Arad, în vederea reactivării „patriotismului local”





Consilierii au aprobat astăzi în unanimitate semnarea unui parteneriat public-privat între Consiliul Județean și ARMEDIA GROUP S.R.L., firma care deține TV Arad și Radio Arad, în vederea realizării unor clipuri și postări online, prin care se dorește promovarea turistică și „reactivarea patriotismului local”.
Președintele Consiliului Județean Arad, Iustin Cionca, a subliniat că realizarea acestor materiale promoționale este fără costuri din bugetul județului, actul normativ aprobat astăzi având mai mult caracter protocolar.
Mai multe detalii despre ce va însemna această promovare ne-a oferit consilierul Bogdan Faur, care ne-a explicat că în baza documentului, televiziunea și radioul se vor angaja să realizeze mai multe prezentări ale unor locuri cu însemnătate deosebită pentru arădeni, dar și interviuri cu unele personalități locale, precum actori, sportivi, sau diferiți cetățeni care prin activitatea lor au lăsat un impact pozitiv asupra comunității.
Prezentările, care vor urma să fie postate online, vor avea rolul de promovare turistică, dar și de a reaminti locuitorilor orașului și a județului de diferite momente cheie din istoria locală, ori de anumite realizări pe care CJ-ul le consideră importante de adus în atenția publică.
Aceste prezentări ar urma să fie realizate după perioada campaniei electorale, pentru a evita interpretări politice ale acestor demersuri.
Comentariile portalului
By the way...nu aveți de gând să demontați hidoșenia aia de statuie ,și să lăsați gol...sa simbolizeze un oraș gol,sau să (...)
Demonocratie Ieuropeana.
E. Nola, am abordat un prieten maghiar care mi-a confirmat ca textul tradus in maghiara este corect. Poate maghiara se vorbeste in diferite dialecte si atunci poate aveti dreptate Despre (...)