Când vine relaxarea ar fi bine să evitați Podul „Decebal”. Pericol major de accidente! | Galerie foto

    de Dan Lazăr | 11 mai 2020, 3:30 PM | Știri Arad

    3

    A curs multă cerneală, în ultimii ani, în ceea ce privește lucrările de „doi bani” realizate la Podul „Decebal”. După „n” reparații, podul ce face legătura între centrul municipiului și cartierul Subcetate are și acum trotuare pe care pietonii își riscă cu adevărat viața. Betonul se surpă în mai multe locuri de pe cele două trotuare, formându-se găuri mari în care pot intra uşor picioarele trecătorilor (ne)atenţi sau roțile bicicletelor.

    „Pe vremea lui Ceaușescu a rezistat ani de zile fără nicio reparație, pentru că se făceau lucrări de calitate. Acum îl tot repară ori reabilitează an de an, iar gropile apar ca «ciupercile după ploaie»”, ne spune un arădean.

    Scurtă istorie recentă…

    La început de septembrie 2019, Primăria ne anunța că o firmă (nici nu contează numele, deși apare parcă pe prea multe panouri legate de contrucțiile din Arad) a câștigat licitația pentru reabilitarea Podului Decebal, cu lucrări în valoare de 7,6 milioane de lei. Termenul de execuție a lucrărilor este de 8 luni, spunea atunci primarul Călin Bibarț…

    Cert este că a sosit, din nou, timpul ca autoritățile să găsească rapid o soluție, fie ea și provizorie, pentru a nu asista la vreo tragedie…

    Date tehnice

    Podul „Decebal” realizează legătura rutieră și pietonală dintre centrul municipiului şi mai multe cartiere, dar asigură și accesul către Ştrandul Neptun. Podul a fost construit în 1973, are trei deschideri (59+73+59 m), cu lungimea totală de 191,00 metri. Lăţimea părţii carosabile este de 7,00 metri, iar trotuarele situate pe ambele părţi ale carosabilului au lăţimea de 2,36 metri. Lăţimea podului este de 11,72 m.

    Distribuie articolul

    Comentarii

    1. Pai despre ce vorbim primul mare constructor a-l Aradului cu studii făcute pe repede înainte și ale lui realizări cu firmele de casa ce poate sa iasă doar ce se vede nimic altceva.
      Toate realizările lui cu aceste împrumuturi de la BERD care se pot sifona și se dau la cine vrea mafalda cum se pot realiza altfel doar asa.
      Toate lucrările făcute de el sunt la fel e inginer constructor se știe sa facă sifoane ce mai contează ca nu face nimic bun iar acum ne povestește noua de bani europeni.
      Sa îmi fac cruce cu stânga nu alta și sa îmi scuip în să de deochi ca sigur nu visez dar din păcate e realitatea crunta agivernari lui peste urbea noastră.

      +9 voturi
      +1
      -1
    2. Probabil lucrarile vor incepe cand aglomeratia va fi mare. Poate undeva prin noiembrie, apoi intrerupte pana prin mai 2021. Cine nu crede intr-un astfel de scenariu sa-mi dea un exemplu de lucrare care a fost predata la termen si a fost de o buna calitate.

      +11 voturi
      +1
      -1

    Scrie un comentariu

    5 + 6 =

    Redacția Special Arad își rezervă dreptul de a selecta și a modera comentariile în funcție de relevanța lor față de subiect. Comentariile care nu fac referire la subiectul prezentat nu vor fi aprobate. De asemenea, răspunderea juridică aparține autorului comentariului.

    Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.